Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Szczecin: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku biurowego nr 14 Świnoujście.
Numer ogłoszenia: 294094 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku biurowego nr 14 Świnoujście..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku biurowego nr 14 (kubatura 1.293,00 m3, powierzchnia użytkowa 278,00 m2, PKOB 1274) zlokalizowanego na terenie Komendy Portu Wojennego Świnoujście, polegające w szczególności na: 1) wymianie rynien i rur spustowych; 2) wymianie wsporników naciągowych instalacji naprężanej oraz złączek przelotowych przewodów odprowadzających instalacji odgromowej; 3) rozebraniu okładziny z płytek elewacyjnych i klinkierowych; 4) dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 o grubości 10,00 cm oraz dociepleniu ościeży styropianem o grubości 3,00 cm - ok. 400,00 m2 wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego; 5) malowaniu ok. 400,00 m2 elewacji; 6) malowaniu stalowej drabiny na dach; 7) wymianie obróbek blacharskich ścian szczytowych; 8) wywiezieniu i utylizacji gruzu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum jedna osoba w ww. specjalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania zamówienia robót dodatkowych lub zamiennych; 2) zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej z wystąpienia robót zaniechanych; 3) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych; 4) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich; 5) zmiany technologii wykonania części robót przynosząca korzyści zamawiającemu, polepszająca jakość użytkowania lub bezpieczeństwo użytkowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin, budynek nr 22, biuro nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- Jednorazowa dostawa gadżetów reklamowych: plecak ze znakowaniem- 170 sztuk, ręcznik jednobarwny z mikrofibry ze znakowaniem - 170 sztuk.
- Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- REMONT CEL MIESZKALNYCH W ODDZIALE B2 W ARESZCIE ŚLEDCZYM W SZCZECINIE
- Remont łazienek znajdujących się przy ul. Limanowskiego 1 w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzyszącymi zlokalizowanych na terenie Zakładu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w branży sanitarnej w zasobach administrowanych przez ZGN Włochy w terminie 01.09.2025 do 30.06.2026 r.
- Remont pomieszczenia kotłowni oraz budowa wewnętrznej instalacji gazowej w Budynku Ośrodka Zdrowia w Jakubowie
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Prokuratur Poznańskich przy ul. Solnej 10
- Wykonanie toalet oraz likwidacja barier architektonicznych - Wydział Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2025.EK
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.