eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyryki › Remont świetlic wiejskich w miejscowościachWyryki Połód, Kaplonosy, Lipówka, Krzywowierzba



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Wyryki: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Wyryki Połód, Kaplonosy, Lipówka, Krzywowierzba
Numer ogłoszenia: 294056 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyryki , Wyryki 154, 22-205 Wyryki, woj. lubelskie, tel. 082 5913003, faks 082 5913003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyryki.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Wyryki Połód, Kaplonosy, Lipówka, Krzywowierzba.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe Świetlicy w Wyrykach Połód polegającej na: -Wymiana posadzki -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -Wykonanie kominka -Roboty malarskie -Elewacja -Roboty drogowe - plac i chodnik przed świetlicą Roboty remontowe Świetlicy w Kaplonosach polegającej na: -Wymiana pokrycia dachowego -Wymiana posadzki -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -Roboty tynkarskie -Roboty malarskie -Piecyki kominkowe -Remont elewacji -Roboty drogowe - chodnik przed świetlicą -Roboty sanitarne Roboty remontowe Świetlicy w Lipówce polegającej na: -Wymiana pokrycia dachowego -Wymiana posadzki -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -Roboty malarskie -Remont elewacji -Roboty drogowe - chodnik przed świetlicą Roboty remontowe Świetlicy w Krzywowierzbie polegającej na: -Wymiana pokrycia dachowego -Wymiana posadzki -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -Kominek -Roboty malarskie -Remont elewacji -Roboty drogowe - chodnik przed świetlicą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł., słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium jednej lub kilku następujących formach określonych 45 ust 6 Pzp: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez zamawiającego. Bank Spółdzielczy Parczew o/Wyryki Nr rach.: 97 8042 0006 2001 0680 0101 0003, z adnotacją Wadium - przetarg na Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Wyryki Połód, Kaplonosy, Lipówka, Krzywowierzba Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym kwota przelewu wadium wpływa na rachunek Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, zostanie przyjęty termin złożenia oferty w siedzibie zamawiającego (sekretariat Urzędu Gminy Wyryki pok. nr 1, decyduje data i godzina wpływu oferty). Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wniesionego wadium. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: - zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, - termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji, - wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., - wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzędu Gminy Wyryki w przetargu nieograniczonym na Remont świetlic wiejskich w miejscowościach: Wyryki Połód, Kaplonosy, Lipówka, Krzywowierzba. Zwrot wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez wykonawcę w złożonej ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; b) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e) zawiera błędy w obliczeniu ceny; f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp; g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, wraz z kosztorysem ofertowym; b)dowód wniesienia wadium; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych e)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień g)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3. Inne dokumenty: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykazać wykonanie min. 1 roboty o wartości odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia) - załącznik nr 3, - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4, - pisemnego zobowiązana innych podmiotów do udostępnia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, umożliwiającą realizację zadania, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyryki.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Wyryki Wyryki 154 22-205 Wyryki Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach PROW 2007-2013, działanie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi. Refundacji podlegają koszty kwalifikowalne poniesione przez Beneficjenta, w wysokości nie przekraczającej 75 % tych kosztów. VAT nie jest kosztem kwalifikowalnym..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.