Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Białystok: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie elewacji oraz ogrodzenia od ulicy Warszawskiej , remont schodów wewnątrz budynku Muzeum Historycznego przy ulicy Warszawskiej 37 Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 293972 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie elewacji oraz ogrodzenia od ulicy Warszawskiej , remont schodów wewnątrz budynku Muzeum Historycznego przy ulicy Warszawskiej 37 Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Elewacja 1. Naprawę elewacji wykonywać należy w systemie SCHOMBURG lub równoważnym; 2. Oświetlenie terenu, kable prowadzić pod tynkiem w rurkach. Tynk uzupełnić. 3. Elementy metalowe blachy ściągów, rury żeliwne oczyścić (wypiaskować) zagruntować farbą antykorozyjną i dwukrotnie farbą nawierzchniową zewnętrzną w kolorze, który zostanie podany po przeprowadzeniu badań stratygraficznych w terminie uzgodnionym z wykonawcą. 4. Uzupełnienie tynku po odgromówce wykonanej przez inwestora. 5. Przed rozpoczęciem, w trakcie i po zakończeniu prowadzenia prac należy wykonać dokumentację fotograficzną; 6. Dociepleniem w technologii lekko mokrej wykonać tylko strop w podcieniu; 7. Kolorystyka elewacji zostanie ustalona po dokonaniu dokładnych badań stratygraficznych, ponieważ istnieją uzasadnione podejrzenie ,że oryginalna kolorystyka elewacji była inna niż do tej pory przypuszczano. Zostanie podana Wykonawcy najpóźniej w terminie trzech tygodni po rozpoczęciu realizacji umowy, II .Ogrodzenie 1. Fundament rozebrać i wykonać nowy w kształcie obecnego; l= 20m, b=0,5m, h=0,4m, głębokość posadowienia= 0,8m. Konstrukcja fundamentu żelbetowa; 2. Ogrodzenie metalowe zdemontować, wypiaskować, wyprostować, uzupełnić ubytki, odtworzyć brakujące elementy. Zagruntować farbą antykorozyjną i dwukrotnie farbą nawierzchniową zewnętrzną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. Do rekonstrukcji należy - oprócz ogrodzenia- wykonać dwie furtki i jedną bramkę. II. Balkon od frontu 1. Odkryć metalową konstrukcję, oczyścić przez piaskowanie, zabezpieczyć stal, uzupełnić konstrukcję w systemie SCHOMBURG lub równoważnym ; 2. Skuć posadzkę wraz z obróbką, oczyścić i wzmocnić podłoże, wykonać obróbkę blacharską miedzianą, pokryć papą termozgrzewalną SBS, wykonać warstwę wyrównawczą, ułożyć wykładzinę z płytek terakotowych zewnętrznych twardych (10cm*10cm, w kolorze terakoty na kleju elastycznym mrozoodpornym z fugami elastycznymi zabezpieczonymi środkami chroniącymi przed penetracją wody; 3. Wykonać naprawę i rekonstrukcję balustrady w systemie SCHOMBURG lub równoważnym; III. Brama w podcieniu 1. Zdjąć element metalowy bramy, wypiaskować, wyprostować, uzupełnić ubytki, odtworzyć brakujące elementy. Zagruntować farbą antykorozyjną i dwukrotnie farbą nawierzchniową zewnętrzną w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 2. Oczyścić stare haki i pomalować jak wyżej; 3. Wykonać sklejenie muru ceglanego metodą iniekcji (około 60m bieżących); 4. Wymienić konstrukcję naświetla wraz z wymianą szkła na szkło hartowane; 5. Skuć ok. 80m2 tynku i wykonać nowy po odsoleniu i oczyszczeniu muru; 6. wymienić na nową szafkę na złącze wodociągowe ze stali nierdzewnej; 7. Wymienić na nowe ok. 15 szt kratek wentylacyjnych; kratki wentylacyjne ze stali nierdzewnej lub miedziane; 8. Usunąć konstrukcję po kracie w drzwiach w podwórzu; 9. Wykonać gniazda elektryczne hermetyczne (sztuk 6 ) schowane w konstrukcji muru, otwory zamykane drzwiczkami ze stali nierdzewnej; 10. Zlikwidować wentylator w ścianie; 11. Wyburzyć 3 szt. fundamentów ceglanych 12. Okno piwniczne zlikwidować, w to miejsce wstawić wentylator mechaniczny ze stali kwasoodpornej oraz żaluzje wentylacyjne wykonane ze stali nierdzewnej; 13. Usunąć zbędną instalację elektryczną i inną; IV. Taras od oficyny- dół 1. Skuć wykładzinę, oczyścić i wzmocnić podłoże, wykonać obróbkę blacharską miedzianą, pokryć papą termozgrzewalną SBS, wykonać warstwę wyrównawczą, ułożyć wykładzinę z płytek terakotowych zewnętrznych twardych (10cm*10cm, w kolorze terakoty na kleju elastycznym mrozoodpornym z fugami elastycznymi zabezpieczonymi środkami chroniącymi przed penetracją wody; V. Taras od oficyny- góra 1. Skuć wykładzinę, oczyścić i wzmocnić podłoże, wykonać obróbkę blacharską miedzianą, pokryć papą termozgrzewalną SBS, wykonać warstwę wyrównawczą, ułożyć wykładzinę z płytek terakotowych zewnętrznych twardych (10cm*10cm, w kolorze terakoty na kleju elastycznym mrozoodpornym z fugami elastycznymi zabezpieczonymi środkami chroniącymi przed penetracją wody; 2. Zrekonstruować balustradę tak jak na balkonie od oficyny; VI. Balkon od oficyny 1. Skuć wykładzinę, oczyścić i wzmocnić podłoże, wykonać obróbkę blacharską miedzianą, pokryć papą termozgrzewalną SBS, wykonać warstwę wyrównawczą, ułożyć wykładzinę z płytek terakotowych zewnętrznych twardych (10cm*10cm, w kolorze terakoty na kleju elastycznym mrozoodpornym z fugami elastycznymi zabezpieczonymi środkami chroniącymi przed penetracją wody; 2. Balustradę wypiaskować, wyprostować, uzupełnić ubytki, odtworzyć brakujące elementy. Zagruntować farbą antykorozyjną i dwukrotnie farbą nawierzchniową zewnętrzną w kolorze w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 3. U góry na płaskowniku balustrady zamontować pochwyt wykonany z rury mosiężnej mocowanej do płaskownika za pomocą ozdobnej obrączki mosiężnej 4. Wykonać konstrukcję pod zadaszenie balkonu; VII. Daszek nad wejściem 1. Zdemontować stare pokrycie dachu (1,5m*3m) 2.Konstrukcję wsporczą dachu oczyścić, wypiaskować, wyprostować, uzupełnić ubytki, odtworzyć brakujące elementy. Zagruntować farbą antykorozyjną i dwukrotnie farbą nawierzchniową zewnętrzną w kolorze w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia. 3. Wykonać pokrycie daszku blachą miedzianą płaską z ozdobnym ząbkowaniem; 4. Wymienić uchwyty na flagi na wykonane ze stali nierdzewnej; 5. Oczyścić lampy przed wejściem, uzupełnić ubytki; 6. Skuć stopień przed wejściem (0,8m * 3,3m); 7. Wykonać stopień przed wejściem (0,8m * 3,3m) z płyt granitowych antypoślizgowych; 8.Usunąć płytki chodnikowe z dziedzińca i wyłożyć go kostkę granitową i bazaltową; 9.Skuć spękaną opaskę wzdłuż budynku (od strony elewacji frontowej), wykonać nową z bruku na podsypce piaskowo- cementowej z warstwą odsączającą; 10.Usunąć kwietnik; 11.Na ścianie przy wejściu, po odrestaurowaniu w systemie, zamontować na stałe elementy ze stali nierdzewnej do mocowania billboardów reklamowych i logo wraz z doprowadzeniem instalacji elektrycznej. - Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac - 3 egz. Zakres prac do wykonania w trakcie wymiany schodów i podestów na marmurowe w Muzeum Historycznym Białystok ul. Warszawska 37 1. Skuć schody lastrykowe z cokołem betonowym oraz podesty spoczników na parterze półpiętrze i piętrze. 2. Płytki z podestów należy odzyskać w całości -oczyścić i przekazać inwestorowi 3. Skuć nierówności i wyrównać powierzchnie schodów, podestów i cokołów. 4. Zdemontować zabytkową balustradę a po ułożeniu schodów ponownie ją zmontować. 5. Uzupełnić ubytki cokołówka biegach schodowych jak i na podestach ,cokoły wykonać identyczne jak zachowane ten sam materiał te same kształty i wymiary. 6. Odtworzyć stopnie i podstopnie schodowe identycznie jak istniejące ,ten sam materiał te same wymiary. 7. Ułożyć stopnie i podstopnie na kleju do materiałów kamiennych 8. W trakcie układania podstopni należy zamocować uchwyty mosiężne do dywanów-wykonanie indywidualne identyczne jak na biegach wyżej. 9. Ułożyć nową posadzkę na spocznikach-biały marmur 17cm. X 17cm.. Na kleju do kamienia kolor płytek identyczny z kolorem schodów. 10. Skleić spękania oraz uzupełnić ubytki w pozostałych stopniach schodowych. 11. Przeszlifować całość stopni i podstopni schodowych. 12. Zaimpregnować materiał kamienny. 13. Przeszlifować cokoły na biegach i na spocznikach schodowych. 14. Zaimpregnować materiał kamienny. 15. Przeszlifować parapety lastrykowe na parterze budynku. 16. Usunąć gruz i śmiecie. 17. W trakcie prowadzenia prac zabezpieczyć ściany balustrady i inne elementy przed uszkodzeniem i zabrudzeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych( słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.3. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.6 .Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownicy budowy i kierownicy robót branżowych wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz muszą przynależeć do izby samorządu zawodowego (kserokopie właściwych dokumentów). 1.7 .Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej 3 robót budowlanych) na obiektach zabytkowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia( prace przy remoncie elewacji), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga ! przez zamówienia odpowiadające wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż cena oferty. 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. (uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz dowód odbycia co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych ); dokumenty potwierdzające odbycie praktyki zawodowej przy obiektach zabytkowych powinny być podpisane przez osoby, których pracy te dokumenty dotyczą. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców. 2.3.Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2. 3.W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 3.1. Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4.Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1 Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2 Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ 4.3 Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. 4.5 Oświadczenie o wizji lokalnej stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4.6. Kosztorys ofertowy. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / konsorcjum/ należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa: 6.1.1. w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.1.2. w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP 6.2. Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 -mce przed terminem składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (4.2025)
- Dostawa pojemników na odpady medyczne oraz worków foliowych na odpady medyczne i chemiczne ZP/TP-9/25
- "Dostawa produktów betonowych wraz z rozładunkiem"
- Dostawa i montaż silnika oraz przekładni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Galerii Sportu Białostockiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa projektowa w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej trzech lokalizacji Sądu Rejonowego w Augustowie
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIEŚCIE I GMINIE BUK. SZKOŁA PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.