Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Olsztyn: Dostawa wraz z instalacją urządzeń do obsługi PLATFORMY 112
Numer ogłoszenia: 29392 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229529, fax 089 5229505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją urządzeń do obsługi PLATFORMY 112.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Są to: serwery z systemem operacyjnym, stacje robocze, LCD TV 57, notebooki, monitory, klimatyzatory, agregat prądotwórczy, centrale telekomunikacyjne, rejestratory rozmów, rozbudowy rejestratorów rozmów DGT, rozbudowy rejestratorów TRX, oprogramowanie SWD, rozbudowy SWD-ST.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium dla Części objętych ofertą, w wysokości: - dla Części I - 10.000 PLN, - dla Części II - 3.000 PLN, - dla Części III - 30.000 PLN, - dla Części IV - 600 PLN, - dla Części V - 300 PLN, - dla Części VI - 6.000 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Pozostałe informacje w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, na dowód czego wykażą, że: Część I 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 300.000 PLN brutto dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części, Część II 1.2. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150.000 PLN brutto dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części, Część III 1.3. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1.000.000 brutto PLN dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części, Część IV 1.4. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 20.000 PLN dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części, Część V 1.5. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 15.000 PLN dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tej części, Część VI 1.6. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, systemy dyspozytorskie dla służb ratowniczych i porządkowych tj. PSP, Pogotowie Ratunkowe, Policja, Straż Miejska w układzie wojewódzkim tj. dostarczyli i zainstalowali w minimum 2 lokalizacjach powiatowych oraz jednej wojewódzkiej oprogramowania SWD potwierdzone przez odbiorcę dokumentami wykonania z należytą starannością. Za instalacje w lokalizacji powiatowej należy rozumieć dostawę i uruchomienie systemu SWD w siedzibie wyżej wymienionych służb, których działanie obejmuje swoim terenem obszar zamieszkały przez min. 50.000 mieszkańców. Za instalacje w lokalizacji wojewódzkiej należy rozumieć dostawę i uruchomienie systemu SWD w siedzibie wyżej wymienionych służb, których działanie obejmuje swoim terenem obszar zamieszkały przez min. 1.000.000 mieszkańców. Za każdą instalację w lokalizacji powiatowej Wykonawca otrzyma 20 pkt., zaś w wojewódzkiej 100 pkt. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na realizacje zamówienia w wysokości odpowiednio co najmniej: - Dla Cz. I - 400.000 zł, - Dla Cz.II - 150.000 zł, - Dla Cz. III - 1.000.000 zł, - Dla Cz. IV - 20.000 zł, - Dla Cz. V - 14.000 zł, - Dla Cz. VI -200.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 6. W przypadku ubiegania się o w/w zamówienie przez więcej niż jednego Wykonawcę, każdy z tych Wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik Wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp powinien legitymować się pełnomocnictwem Wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego Wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przez niego wyznaczonym przypadającym przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2. 2.Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia z warunkami gwarancji wg załącznika nr 1. 3.Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3. 4.Wypełniony i podpisany formularz cenowy, wg załącznika nr 5 dla każdej części osobno. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty realizacji i odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4. 10. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym- ważny certyfikat jakości ISO 9001:2001 dot. cz. I. 11. Certyfikaty CE na oferowany sprzęt komputerowy - dot. cz. I. 12.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej wyszczególnionej w rozdz. IV pkt 3. 13. Wykaz części zmówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6. 14.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium dla Części objętych ofertą Wykonawcy. 15.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 5.-8., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. 2006 Nr 87, poz. 605). 16.Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyłączeniem dokumentu oferty, pełnomocnictwa oraz oświadczenia wymienionego w rozdziale V, pkt. 3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kwpsp.olsztyn.pl lub siedziba KW PSP w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 08:45, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn (sekretariat - I pietro - pok. nr 2).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w ramach (ZPORR) Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006, Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.5 - Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 1 są to: serwery z systemem operacyjnym, stacje robocze, LCD TV 57, notebooki, monitory..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 2 są to: klimatyzatory, agregat prądotwórczy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 3 są to: centrale telekomunikacyjne i rejestratory rozmów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 4 są to: rozbudowa rejestratorów rozmów DGT..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.25.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 5 są to: rozbudowa rejestratorów TRX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.25.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części 6 są to: oprogramowanie SWD, rozbudowy SWD-ST..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Dostawa i wdrożenie systemu SWD w lokalizacjach wojewódzkich i powiatowych - 40
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





