Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Opole: Dostawa sprzętu komputerowego dla AIP oraz WZiIP (nr sprawy ZP/D/08/2009).
Numer ogłoszenia: 29386 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Stanisława Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, faks 077 4006294, 4556080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla AIP oraz WZiIP (nr sprawy ZP/D/08/2009)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego i niewadliwego sprzętu komputerowego: w ramach dwóch unijnych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, tj.: część I Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba- 2 szt., Wideoprojektor -1 szt. Ekran na stojaku -1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt. część II Tablica interaktywna-1 szt. część III Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba -5 szt. Wideoprojektor- 1 szt. Ekran na stojaku -1 szt. Drukarka laserowa -4 szt. część IV Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba -2 szt. Drukarka laserowa- 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt. Cyfrowy aparat fotograficzny + karta SD -1 szt. część V Notebook, Windows, Myszka, Torba- 5 szt Drukarka laserowa mono -2 szt. Wideoprojektor -1 szt. Komputer stacjonarny, Windows -1 szt. Monitor -1 szt. Telefax -1 szt. Kamera cyfrowa -2 szt Wizualizer, Torba- 1 szt. Ekran przenośny -1 szt. Oprogramowanie specjalistyczne wg zał. część VI Tablica interaktywna 1 szt. część VII Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.14.10 - Telefaksy 30.23.74.50 - Tablety graficzne 32.35.12.00 - Ekrany 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego w części III i V każda dostawa o wartości powyżej 30 000 PLN w pozostałych częściach każda dostawa o wartości powyżej 10 000 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 8 niniejszej w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 2 Zestawienie dostaw sprzętu komputerowego wartości powyżej 30 000 zł. lub 10 000 zł każda (w zależności od części do której wykonawca przystępuje), zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 3. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska
Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A
45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.03.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) część I i II- Tytuł projektu: Homo Didicti - szkolenia skrojone na miarę Opolszczyzny. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie. Nr umowy POKL.08.01.01-16-152/08-00. a) część III - - Tytuł projektu: Akademia Rozwoju Politechniki Opolskiej -AKROPOL.Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-114/08-00. b) część IV - Tytuł projektu: Wsparcie na starcie. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia przedsiębiorczości i samozatrudnienia nr umowy PO KL.06.02.00-16-023/08 . c) część V, VI i VII - Tytuł projektu: Przedsiębiorstwa Jutra - prognozowanie trendów rozwojowych w województwie opolskim Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie, nr umowy POKL.08.01.02-16-013/08-00..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba- 2 szt. Wideoprojektor -1 szt. Ekran na stojaku -1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne-1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.12.14.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba5 szt. Wideoprojektor 1 szt. Ekran na stojaku 1 szt. Drukarka laserowa 4 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook, Windows, Office, Myszka, Torba -2 szt. Drukarka laserowa -1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt. Cyfrowy aparat fotograficzny + karta SD -1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.14.10-0, 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook, Windows, Myszka, Torba - 5 szt. Drukarka laserowa mono -2 szt Wideoprojektor -1 szt. Komputer stacjonarny, Windows -1 szt. Monitor -1 szt. Telefax -1 szt. Kamera cyfrowa -2 szt. Wizualizer, Torba -1 szt. Ekran przenośny -1 szt. Oprogramowanie specjalistyczne wg zał.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 32.35.12.00-0, 30.12.14.10-0, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: cześć VII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- " Dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami ERBE i Johnson @ Johnson dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesięcy
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2023/2024
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU BADAŃ LABORATORYJNYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ODDZ. TERENOWYCH W OLEŚNIE, GRODKOWIE I GŁUBCZYCACH W 2024 R.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.