eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Warszawa: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego
Numer ogłoszenia: 293857 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego. Zamówienie jest podzielone na 11 części: Część 1 zamówienia: Dostawa 8 szt. pomp infuzyjnych objętościowych. Część 2 zamówienia: Dostawa 20 szt. pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych. Część 3 zamówienia: Dostawa 1 szt. inkubatora otwartego i 1 szt. inkubatora otwartego z lampą do fototerapii. Część 4 zamówienia: Dostawa 4 szt. kardiomonitorów przewoźnych z wyposażeniem. Część 5 zamówienia: Dostawa 10 szt. pulsoksymetrów. Część 6 zamówienia: Dostawa 1 szt. pulsoksymetru przenośnego. Część 7 zamówienia: Dostawa 3 szt. monitorów funkcji. Część 8 zamówienia: Dostawa 1 szt. modułu pomiarów hemodynamicznych. Część 9 zamówienia: Dostawa 1 szt. laryngoskopu noworodkowego do trudnych intubacji. Część 10 zamówienia: Dostawa 1 szt. podgrzewacza wodnego do butelek. Część 11 zamówienia: Dostawa 1 szt. analizatora równowagi kwasowo - zasadowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.19.51.00-4, 33.15.20.00-0, 33.19.00.00-8, 33.17.12.00-1, 42.94.30.00-8, 38.43.45.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę co najmniej 1 urządzenia spośród objętych zamówieniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z wykazu dostaw dołączonego do oferty będzie wynikać wykonanie powyższej dostawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub dokumentów potwierdzających zgłoszenie oferowanych towarów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie zamiast powyższych dokumentów certyfikatów zgodności CE wystawionych przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia, w ramach której są oferowane, tekst oświadczenia, że towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi certyfikatów znaku CE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów, tekst oświadczenia, że towary te nie są wyrobami medycznymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 44..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 8 szt. pomp infuzyjnych objętościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 szt. pomp infuzyjnych objętościowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 20 szt. pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 szt. pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 szt. inkubatora otwartego i 1 szt. inkubatora otwartego z lampą do fototerapii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. inkubatora otwartego i 1 szt. inkubatora otwartego z lampą do fototerapii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 4 szt. kardiomonitorów przewoźnych z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 szt. kardiomonitorów przewoźnych z wyposażeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 10 szt. pulsoksymetrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 szt. pulsoksymetrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 1 szt. pulsoksymetru przenośnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. pulsoksymetru przenośnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 3 szt. monitorów funkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. monitorów funkcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa 1 szt. modułu pomiarów hemodynamicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. modułu pomiarów hemodynamicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa 1 szt. laryngoskopu noworodkowego do trudnych intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. laryngoskopu noworodkowego do trudnych intubacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa 1 szt. podgrzewacza wodnego do butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. podgrzewacza wodnego do butelek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa 1 szt. analizatora równowagi kwasowo - zasadowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. analizatora równowagi kwasowo - zasadowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Właściwości techniczno - użytkowe - 30
    • 3. Warunki gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.