eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Wałbrzych: Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 293840 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu , ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń i wyposażenia laboratorium zgodnie z poniższym wykazem: ZADANIE NR 1 1 Suszarka do szkła laboratoryjnego 1 szt. 2 Spektrofotometr 1 szt. 3 Waga laboratoryjna 1 szt. 4 Łaźnia wodna 1 szt. 5 Wirówka do próbówek Eppendorfa 1 szt. 6 Wytrząsarka wielozadaniowa 1 szt. 7 Biureta elektroniczna 1 szt. 8 PH metr 1 szt. 9 Pipeta automatyczna1-10 ml 1 szt. 10 Pipeta automatyczna 10-100 ?l 1 szt. 11 Pipeta automatyczna 100-1000 ?l 1 szt. 12 Pipeta automatyczna 1000-5000 ?l 1 szt. 13 Eksykator 1 szt. 14 Mikroskop 16 szt. 15 Kamera do mikroskopu 1 szt. 16 Dygestorium 1 szt. 17 Destylator 1 szt. ZADANIE NR 2 1 Statyw na próbówki O 16 20 miejsc na próbówki 20 szt. 2 Pipeta szklana 1 ml 20 szt. 3 Pipeta szklana 2 ml 20 szt. 4 Pipeta szklana 5 ml 20 szt. 5 Pipeta szklana 10 ml 20 szt. 6 Gruszka uniwersalna do pipet 10 szt. 7 Probówki okrągłodenne o pojemności 11 ml, 16 x 110 mm, z kołnierzem i podziałką, z korkiem; 400 szt. 8 Probówki wirownicze typu Eppendorf , pojemność 1,5 ml, z zakrętką przywieszoną i uszczelką, dno stożkowe, bezbarwne; 200 szt. 9 Szalka Petriego O 40 40 szt. 10 Szkiełka mikroskopowe podstawowe cięte 400 szt. 11 Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 1000 szt. 12 Cylinder a 10 ml 5 szt. 13 Cylinder a 25 ml 5 szt. 14 Cylinder a 50 ml 5 szt. 15 Cylinder a 100 ml 5 szt. 16 Cylinder a 500 ml 5 szt. 17 Cylinder a 1000 ml 5 szt. 18 Zlewka a 25 ml 35 szt. 19 Zlewka a 50 ml 50 szt. 20 Zlewka a 100 ml 35 szt. 21 Zlewka a 250 ml 35 szt. 22 Zlewka a 500 ml 35 szt. 23 Zlewka a 1000 ml 20 szt. 24 Zlewka a 2000 ml 20 szt. 25 Moździerz porcelanowy szorstki z wylewem i tłuczkiem 10szt. 26 Kolba stożkowa typu Erlenmeye a 50ml 30 szt. 27 Kolba stożkowa typu Erlenmeyer a 125ml 30 szt. 28 Kolba stożkowa typu Erlenmeyer a 250ml 30 szt. 29 Kolba stożkowa typu Erlenmeyer a 500ml 30 szt. 30 Lejek 100 mm 5 szt. 31 Lejek 150 mm 5 szt. 32 Lejek 66 mm 5 szt. 33 Lejek szklany zwykły O 100 5 szt. 34 Lejek szklany zwykły O 150 5 szt. 35 Lejek szklany zwykły O 60 5 szt. 36 Pipeta szklana a 25 ml 5 szt. 37 Parownica płaskodenna 90 ml 10 szt. 38 Parownica płaskodenna 45 ml 10 szt. 39 Krystalizator szklany z wylewem 300 ml 20 szt. 40 Krystalizator szklany z wylewem 500 ml 20 szt. 41 Tryskawka 250 ml 5 szt. 42 Tryskawka 500 ml 5 szt. 43 Kolba miarowa a 100 ml 30 szt. 44 Kolba miarowa a 250 ml 2 szt. 45 Kolba miarowa a 500 ml 2 szt. 46 Kolba miarowa a 1000 ml 2 szt. 47 Pinceta 145mm metalowa zwykła prosta 15 szt. 48 Pinceta 145mm metalowa precyzyjna 15 szt. 49 Nożyczki 145mm metalowe zwykłe proste 15 szt. 50 Nożyczki 145mm metalowe precyzyjne 15 szt. 51 Skalpel nr 23 100 szt. 52 Skalpel nr 10A 100 szt. 53 Uchwyt do skalpela nr 23 15 szt. 54 Uchwyt do skalpela nr 10A 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla zadania nr 1 załącznik nr 2 do SIWZ, dla zadania nr 2 załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i wyposażenie było fabrycznie nowe, nie używane. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z oferowanym sprzętem wszelkich atestów i certyfikatów które oferowany sprzęt posiada..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.41.60.00 - pH-metry 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.51.93.00 - Przystawki fotograficzne lub wideo do mikroskopów 42.91.00.00 - Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Spełniają wymagania określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku podmiotów zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie w/w uchwał 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 3.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.