Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Rzeszów: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Trzebośnica w km 22+560 - 24+480 - miejscowość Wólka Niedźwiedzka, gm. Sokołów Młp, pow. Rzeszów
Numer ogłoszenia: 293832 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, faks 017 8536421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nie posiadająca osobowości prawnej (jedn. budżet.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Trzebośnica w km 22+560 - 24+480 - miejscowość Wólka Niedźwiedzka, gm. Sokołów Młp, pow. Rzeszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont stopni betonowych wraz z korektą spadków - bystrotoki, - udrożnienie koryta potoku, usunięcie wyrw w skarpach, - ubezpieczenie podstawy skarpy opaską faszynową 50x20, - ubezpieczenie dna narzutem kamiennym, - ubezpieczenie skarp darniną, - ubezpieczenie skarp, - obsianie skarp oraz odkładów mieszanką traw..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu winien zrealizować siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości min. 600 tys. złotych brutto (w generalnym wykonawstwie). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek określony w ppkt 1 powinien być spełniony przez tego lub tych Wykonawców którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie tego warunku. 4) Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Formularz oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: załącznik Nr 1 - Kosztorys ofertowy załącznik Nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy załącznik Nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy załącznik Nr 4 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. załącznik Nr 5 - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa UWAGA: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na konserwacji (utrzymaniu), remoncie, budowie, przebudowie, usuwaniu szkód powodziowych w obrębie koryt rzek i potoków oraz obwałowań. załącznik Nr 6 - Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie np. referencje od Zamawiających załącznik Nr 7 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik Nr 8 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1 załącznik Nr 3 i Nr 4 składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Dokument, o którym mowa w ppkt 3a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 3b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku terminy, o których mowa w ppkt 4 stosuje się odpowiednio. 6) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. c) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załącznik Nr 1, 7, 8 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załącznik Nr 2, 3, 4 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie, - załącznik Nr 5, 6 - ponieważ będzie oceniane łączne doświadczenie wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie w/w dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy spełniają ten warunek łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 215 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15 zł za stronę formatu A-4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - pok. Nr 222 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zapewnienie usługi cateringowej i gastronomicznej w Rzeszowie w dniu 01.07.2025 r. i w Jasionce 02.07.2025 dla max .35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu "Lead EXPORT".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA ZAPEWNIENIU SAL I WYŻYWIENIA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok w m. Blizne
- Dostawa żywności do stołówki SP Nr 24 w Rzeszowie, owoce i warzywa
- Zapewnienie obsługi ratowniczej w sezonie letnim na Basenach Otwartych i Kąpielisku Miejskim
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty utrzymaniowe w obrębie stopnia w km 8+620 rzeki Białej w m. Bielsko - Biała
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
- Uzupełnienie nawierzchni tłuczniowej na koronie lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 0+000-0+650, m. Rudołtowice, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,650 km)
- Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.