Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Września: zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooków oraz tablic interaktywnych wraz z projektorem
Numer ogłoszenia: 293605 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooków oraz tablic interaktywnych wraz z projektorem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooków oraz tablic interaktywnych wraz z projektoremZamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Składając ofertę na wszystkie lub dwa zadania wykonawca winien wycenić każde zadanie osobno. Cz A - Notebook typ I - 1 szt Cz B - Notebook typ II z oprogramowaniem - 5 szt Cz C - Zestaw tablica interaktywna i oprogramowanie wraz z projektorem - 5 szt. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia 2.2.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpi lub zostanie wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oraz użytkowych równoważnych jak te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 2.2.2 Oferowane komputery muszą obsługiwać język polski. 2.2.3 Wykonawca zapewni pełną kompatybilność wszystkich dostarczanych urządzeń z systemami: MS Windows XP Professional PL, Windows Vista, Windows 7 Professional oraz dostarczy sterowniki do tych urządzeń działające z ww. systemami operacyjnymi. 2.2.4 Dostawa musi być realizowana na koszt Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu użyte oprogramowanie testujące, oba równoważne, porównywane zestawy komputerowe podlegające testowaniu, oraz dokładne opisy użytych wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.. Powyższa procedura ustanowiona zostaje w związku z koniecznością dochowania najwyższych standardów obiektywizmu przy prowadzeniu niniejszego postępowania. 2.3 Wymagania szczegółowe, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni wykazując, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej : A - 2 tys. zł każda ( słownie : dwa tysięce złotych)- warunek dotyczy zadania I, B - 15 tys. zł każda ( słownie : piętnaście tysięcy złotych)- warunek dotyczy zadania II, C - 50 tys. zł każda ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych)- warunek dotyczy zadania III, oraz wykaże, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten Wykonawca spełni składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że - posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającej kwocie co najmniej: A - 2 tys. zł ( słownie : pięćdziesiąt tysięcyzłotych)- warunek dotyczy zadania I, B - 15 tys. zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych)- warunek dotyczy zadania II, C - 50 tys. zł ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych ) warunek dotyczy zadania III,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy również dołączyć pod rygorem jej odrzucenia opis proponowanego sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w sytuacji : 1. w sytuacji toczącego się postępowania odwoławczego, 2. zmiany składu osobowego przedstawicieli stron 3. z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, 4.dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wrzesnia.powiat.pl
starostwo powiatowe we Wrześni ul. Chopina 10 62-300 Września.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10 , 62 - 300 Września, pok.11a (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zorganizowanie wsparcia grup. dla rodziców zastęp. i otoczenia poprzez zrealizowanie szkolenia w formie warsztatów oraz animacji dla dzieci z rodzin zastęp. wraz z otoczeniem w wieku od 2 do 15 lat
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Starostwa Powiatowego we Wrześni przy ul. Chopina 10, lokalu biurowego przy ul. 3 Maja 3 oraz pomieszczeń przy ul. Kaliskiej 1
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2947P na odcinku Marzenin - Gulczewo
- Wykonanie dokumentacji projektowej zadania majątkowego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2904P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Pyzdry - Tarnowa"
- Remoncie nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2933P w m. Targowa Górka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2911P na odcinku Budziłowo - Wszembórz
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" Sprzęt RTV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Ojrzeń.
- Dostawa zestawów komputerowych na potrzeby projektu ERGO
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.