Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, do kontaktów: Szaniawski Sebastian, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, Szaniawski Sebastian; Adamczyk Marcin, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 344-50-72, fax 041 344-50-72, e-mail: szaniawskis@neostrada.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:Ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Kolberga 2a, Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych i drukarek dla Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) specyfikacje parametrów techniczno - eksploatacyjnych dostarczanych urządzeń, 2) przystępując do I części zamówienia - dostawa zestawów komputerowych - dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) deklarację zgodności dla zaoferowanego monitora o spełnieniu normy ISO 13406-2, b) deklarację zgodności CE dla zaoferowanego monitora potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), c) certyfikat poświadczający spełnienie przez monitor normy TCO 03 lub późniejszych, d) deklarację zgodności CE dla zaoferowanej stacji roboczej potwierdzającą zgodność z dyrektywami europejskimi 89/336/ECC (PN-EN 55022 i PN-EN 55024) oraz 73/23/EEC (PN-EN 60950), e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez zaoferowany czytnik kart mikroprocesorowych normy ISO 7816 oraz zgodności ze standardem PC/SC, f) oświadczenie Wykonawcy o poziomie hałasu stacji roboczej zarówno w trybie Idle (bieg jałowy) jak i w trybie normalnej pracy (nie więcej niż 30 dB) mierzony zgodnie z normą ISO 9296 z pozycji operatora, g) oświadczenie, iż zaproponowany zestaw komputerowy jest zgodny z oprogramowaniem systemowym Microsoft Windows XP Professional oraz znajduje się na liście kompatybilności Microsoft Windows Marketplace Tested Products List potwierdzającej jego zgodność z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional, wraz z wydrukiem ww. informacji z właściwej strony internetowej. UWAGA! Każdy z wykonawców będzie miał obowiązek dostarczyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego zaproponowany w ofercie zestaw komputerowy do przeprowadzenia testów zgodności zestawu z parametrami zadeklarowanymi w ofercie - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (str. 15 SIWZ). 3) przystępując do II części zamówienia - dostawa drukarek, dodatkowo należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia (dla każdego rodzaju drukarki z osobna): a) certyfikat (lub jego kopię) potwierdzający, że producent oferowanych drukarek spełnia wymogi normy ISO 9001 lub ISO 9002, b) deklarację zgodności CE dla zaoferowanej drukarki, potwierdzająca zgodność z właściwymi dyrektywami europejskimi, c) wykaz części naturalnie zużywających się za wyjątkiem tonera, cartridge-a i bębna wraz z danymi eksploatacyjnymi, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu normy ENERGY STAR dla oferowanego modelu drukarki, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 20
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 8.700,00 zł (przystępując do części I zamówienia - dostawa zestawów komputerowych), 2) 3.200,00 zł (przystępując do części II zamówienia - dostawa drukarek) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) wnieśli wadium, 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej \ustawą\, 3) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy z których każda obejmowała: a) min. 60 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 180.000,00 zł brutto każda (przystępując do I części zamówienia), b) min. 30 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto każda (przystępując do II części zamówienia). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie n/w oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium, na zasadach określonych w SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw które obejmowały: a) min. 60 zestawów komputerowych o wartości dostawy min. 180.000,00 zł brutto każda (przystępując do I części zamówienia), b) min. 30 sztuk drukarek o wartości dostawy min. 50.000,00 zł brutto każda (przystępując do II części zamówienia). z podaniem przedmiotu dostawy i ilości, wartości, terminu, miejsca dostawy oraz zleceniodawcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje). Powyższe dokumenty tj. wykaz jak również dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, Wykonawca musi przedstawić odpowiednio dla części zamówienia na którą składa ofertę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:30, ul. Piotrkowska 12 pok. 602 (VI piętro) 25-510 Kielce.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa zestawów komputerowych (wg załącznika nr 1a do SIWZ). 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) 25 szt. zestawów komputerowych z grupy I 2) 100 szt. zestawów komputerowych z grupy II 3) 10 szt. zewnętrznych napiędów FDD 1,44 MB na interfejsie USB 4) 125 szt. systemu operacyjnego MS Windows XP Pro SP2 OEM. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.23.12.50, 30.25.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 20 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa drukarek (wg załącznika nr 1b do SIWZ). 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) 58 szt. laserowych drukarek stanowiskowych (wydruk w czerni) 2) 2 szt. laserowych drukarek stanowiskowych (wydruk w kolorze) 3) 5 szt. laserowych drukarek sieciowych (wydruk w czerni). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 20 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.