eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup materiałów biurowych dla Ministerstwa Gospodarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Warszawa: Zakup materiałów biurowych dla Ministerstwa Gospodarki
Numer ogłoszenia: 293577 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227669 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych dla Ministerstwa Gospodarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cz. I 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych w tym: na potrzeby wdrażania działania 4.5, poddziałań 6.2.2 i 6.5.2 PO IG w ramach Pomocy Technicznej PO IG, PO IG 2007-2013, osi priorytetowej VII oraz na potrzeby MG. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy (Arkusz wyceny) 3. Zamówienie ma być wykonane, wycenione i dostarczone w czterech pakietach zgodnie z zestawieniami w Arkuszu wyceny wg załącznika nr 3 do projektu umowy: Pakiet 1 (Tabela A) Pakiet 2 (Tabela B) Pakiet 3 (Tabela C) Pakiet 4 (Tabela D) Cz. II 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do projektu umowy (Arkusz wyceny) 6. Zamówienie ma być wykonane, wycenione i dostarczone w dwóch pakietach zgodnie z zestawieniami w Arkuszu wyceny wg załącznika nr 3 do projektu umowy: Pakiet 1 (Tabela A) Pakiet 2 (Tabela B) 7. Artykuły mają być fabrycznie nowe nie noszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku, wykonane zgodnie z opisem zamawiającego. 8. Oferowane artykuły muszą być objęte minimum 12 - miesięczną gwarancją.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup materiałów biurowych w tym: na potrzeby wdrażania działania 4.5, poddziałań 6.2.2 i 6.5.2 PO IG w ramach Pomocy Technicznej PO IG, PO IG 2007-2013, osi priorytetowej VII oraz na potrzeby MG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332141,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 365750,37

  • Oferta z najniższą ceną: 365750,37 / Oferta z najwyższą ceną: 508900,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31254,50

  • Oferta z najniższą ceną: 31254,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31623,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.