eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Warszawa: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 293520 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odcinkach: granica województwa łódzkiego - Ossa - km 34+049 - 35+400, Ossa-Kolona Ossa - km 35+600 - 37+000, Kolona Ossa - Kamienna Wola - km 37+747 - 38+400, Borowa Wola - km 45+200 - 45+800, Klwów - Łojków - km 48+200 - 52+740, łącznie: 8,544 km administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Grójcu. Zadanie nr 2. Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odcinku Brzeźnica - Dęblin od km 134+760 do km 153+520, łączna długość 17,497 km administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na każde zadanie na które składa ofertę w wysokości: Zadanie nr 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100). Zadanie nr 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 77 1130 1017 0013 4398 8490 0001 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: GDDKiA Oddział Warszawa ul. Mińska 25 kod 03-808. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - 4 zadania obejmujące wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G o długości min.1 km, w tym 2 zadań obejmujących wykonanie min. 1 km nawierzchni asfaltowych typu SMA lub na asfaltach modyfikowanych na drogach klasy min. G.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej, tj. Dla zadania nr 1: WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m; min. ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 1,8-2 m; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec ogumiony - min. 6 ton min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Układarka mieszanki mineralno asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską;min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Skrapiarka do bitumu samojezdna; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3 min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przyczepa sygnalizacyjna, wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A - 14 i obrotowy znak C - 9/10, z grupy wielkości duże, tablica jak i znaki z foli II generacji min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi lub podobnie działające urządzenia, o mocy co najmniej 10 kW min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Młot pneumatyczny; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę przy ciśnieniu 0,3 - 0,8 MPa;min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1. Dla zadania nr 2: WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 0,5 m; min. ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: - 1,8-2 m; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec ogumiony - min. 6 ton min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg; min ilość jednostek do realizacji zamówienia: 4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Układarka mieszanki mineralno asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską;min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Skrapiarka do bitumu samojezdna; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:1; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3 min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przyczepa sygnalizacyjna, wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A - 14 i obrotowy znak C - 9/10, z grupy wielkości duże, tablica jak i znaki z foli II generacji min ilość jednostek do realizacji zamówienia:4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Przecinarki z diamentowymi tarczami tnącymi lub podobnie działające urządzenia, o mocy co najmniej 10 kW min ilość jednostek do realizacji zamówienia:4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Młot pneumatyczny; min ilość jednostek do realizacji zamówienia:4; WYSZCZEGÓLNIENIE (parametry) Sprężarka o wydajności 2-5 m3 powietrza na minutę przy ciśnieniu 0,3 - 0,8 MPa;min ilość jednostek do realizacji zamówienia:2. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tego samego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca na każde zadanie, na które składa ofertę przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania: Dla zadania nr 1:Stanowisko Kierownik robót; Minimalna liczba personelu -1 osoba; Wymagane uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanych; Wymagane doświadczenie zawodowe - Min. 2 zadania w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G, na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. Stanowisko Majster robót; Minimalna liczba personelu 2 osoby; Wymagane doświadczenie zawodowe Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G; wykształcenie min. średnie techniczne. Dla zadania nr 2:Stanowisko Kierownik robót; Minimalna liczba personelu -1 osoba; Wymagane uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanych; Wymagane doświadczenie zawodowe - Min. 2 zadania w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G, na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. Stanowisko Majster robót; Minimalna liczba personelu 4 osoby; Wymagane doświadczenie zawodowe Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, w zakresie wykonania remontów/budowy/przebudowy nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G; wykształcenie min. średnie techniczne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia dwóch ww. funkcji oraz tych samych osób w zakresie poszczególnych zadań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycje Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości min. 6 000 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W sytuacji gdy, Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów o których mowa w pkt III 4.1 Ogłoszenia, 2) dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.Wykaz, o którym mowa w pkt III. 4.1) Ogłoszenia ma być wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -. Wykonawca winien w wykazie, o którym mowa powyżej wskazać roboty budowlane w zakresie odpowiadającym robotom budowlanym wskazanym w pkt III.3.2 Ogłoszenia Zamawiający nie wymaga przedstawienia pełnego wykazu (wszystkich) robot budowlanych. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt III 4.2ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pktIII.4.3.1. albo dpowiadające im określone w pkt III.4.4 oraz Dokument wymieniony w pkt III. 4.3.1. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1 ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c)dokumenty wymienione w pkt III 4.1. ogłoszenia powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y wykazujący spełnienie warunków spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 7.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego w pkt. III.3.5 ogłoszenia; 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 punkt 5 ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. 9. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Warszawa, ul. Mińska 25, pok.714, piętro VII...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Warszawa, ul. Mińska 25, pok.714, piętro VII...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odcinkach: granica województwa łódzkiego - Ossa - km 34+049 - 35+400, Ossa-Kolona Ossa - km 35+600 - 37+000, Kolona Ossa - Kamienna Wola - km 37+747 - 38+400, Borowa Wola - km 45+200 - 45+800, Klwów - Łojków - km 48+200 - 52+740, łącznie: 8,544 km administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Grójcu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie z podziałem na 2 zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu drogi krajowej nr 48 na odcinku Brzeźnica - Dęblin od km 134+760 do km 153+520, łączna długość 17,497 km administrowanej przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Zwoleniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.11.00.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.