eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 5 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Olsztyn: Wykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 5 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 293461 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191351 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 5 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, zgodnie z podziałem wskazanym w Rozdziale II pkt. 4 niniejszej SIWZ; b) świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, zgodnie z podziałem wskazanym w Rozdziale II pkt. 4 niniejszej SIWZ; c) świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego parkowania na parkingach strzeżonych motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, zgodnie z podziałem wskazanym w Rozdziale II pkt. 4 niniejszej SIWZ; d) świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, zgodnie z podziałem wskazanym w Rozdziale II pkt. 4 niniejszej SIWZ; 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking wskazany przez Policję. 3. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia parkowania (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 20 zadań. Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdego zadania obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 14   

Nazwa: Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Ostróda.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSTCAR s.c. S. Strzałka, A. Dymek, ul. Składowa 3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Ostróda.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSTCAR s.c. S. Strzałka, A. Dymek, ul.Składowa 3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22950,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Świadczenie usług parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Ostróda

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSTCAR s.c. S.Strzałka, A. Dymek, ul. Składowa 3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Świadczenie usług parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Ostróda

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSTCAR s.c. S. Strzałka, A. Dymek, ul. Składowa 3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1260,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Lidzbark Warmiński

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. RIS Radosław Kozłowski, Marakjmy ul. Bartoszycka 34a, 11-100 Lidzbark Warminski, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3180,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Lidzbark Warmiński

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. RIS Radosław Kozłowski, Markajmy ul. Bartoszycka 34a, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7564,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Świadczenie usług parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Lidzbark Warmiński

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. RIS Radosław Kozłowski, Markajmy ul. Bartoszycka 34a, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7377,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Świadczenie usług parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5t i ich części składowych na potrzeby KPP Lidzbark Warmiński

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. RIS Radosław Kozłowski, Markajmy ul. Bartoszycka 34a, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4099,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262,50

  • Oferta z najniższą ceną: 262,50 / Oferta z najwyższą ceną: 262,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.