Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-16
Łódź: USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ
GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH
Numer ogłoszenia: 293406 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" , ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ AN ŁÓDŹ POLESIE RADWAŃSKA STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych w budynkach administrowanych przez A.N. Radwańska będących własnością Gminy Łódź, Skarbu Państwa, prywatnych i współwłasnych - wykaz budynków stanowi załącznik nr 1. 2.1 Zakres czynności Wywóz nieczystości z pojemników standardowych, do selektywnej zbiórki odpadów i bio - mokre, w dniach wskazanych przez Zamawiającego w wykazie adresowym nieruchomości. Wystawianie z nieruchomości wszystkich ww. pojemników z nieczystościami oraz po opróżnieniu, ustawienie ich w wyznaczonym miejscu Oczyszczanie miejsc zaśmieconych przy rozładunku nieczystości. Dostarczenie Zamawiającemu wszelkich zamawianych pojemników na nieczystości oznakowanych cechami firmy w sposób trwały oraz ustawienie ich w miejscach do tego przeznaczonych. Pojemność podana jest w wykazie adresów nieruchomości. Wymiana zużytych i uszkodzonych pojemników winna być realizowana nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego . Uzupełnienie brakujących z innych przyczyn pojemników (np. kradzież) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy bez uprzedniego powiadamiania przez Zamawiającego. Mycie pojemników 1 x w roku w okresie letnim w czasie trwania zamówienia. Kolejne mycia i dezynfekcja odbywać się będą na podstawie , odrębnie fakturowanych zleceń nie objętych przedmiotem zamówienia. Wywóz nieczystości gabarytowych (meble , sprzęty gospodarstwa domowego i RTV) zgromadzonych przy pojemnikach odbywać się będzie na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego przesłanego faxsem w terminie 2 dni od daty stwierdzenia. Wywóz ten będzie realizowany w ramach ceny ofertowej za wywóz nieczystości stałych. Wywóz pozostałych nieczystości nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. luzów (gruz, deski, płyty, stara solarka budowlana itp.) oraz dodatkowe wywozy z pojemników - nie objęte harmonogramem, odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego i przesłanych faxem. Wywóz luzów następować będzie w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, natomiast dodatkowe wywozy z pojemników w dniu następnym po dacie zgłoszenia. Zapłata za realizację ww. zleceń odbywać się na podstawie odrębnie wystawionych faktur. Realizacja dodatkowych zamówień fakturowana będzie w oparciu o stawki wywozu za m3 nieczystości, zaproponowane w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym integralną część złożonej oferty W przypadku braku realizacji planowego wywozu z pojemników do selektywnej zbiórki i bio-mokre, w związku z zapełnieniem ich odpadami komunalnymi - Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego z podaniem adresu nieruchomości. W ślad za tym Zamawiający wystawi zlecenie na opróżnienie pojemników w ramach ceny wywozu odpadów komunalnych. Zlecony wywóz winien być zrealizowany nie później jak w dniu następnym po dacie zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty grzywien mandatów i innych kar pieniężnych nałożonych przez jednostki uprawnione do kontroli wynikające z uwag i zastrzeżeń jednostek kontrolujących prawidłowość wykonania prac objętych umową. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za szkody i roszczenia osób fizycznych lub prawnych jakie powstaną z tytułu niewłaściwego lub nienależytego wykonania prac przez służby i pracowników wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. Pzp.- złącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca przedstawi koncesję zezwolenie lub licencję wymaganą dla określonego rodzaju działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. Pzp.- złącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. Pzp.- złącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. Pzp.- złącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. Pzp.- złącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaakceptowany wzór umowy. Zaakceptowany harmonogram wywozu pojemników 1.1 EKO. Zaakceptowany zakres czynności na wywóz nieczystości stałych . Wypełniony druk oferty z arkuszem kalkulacyjnym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zmiana formy własności nieruchomości, zmiana zarządcy, zmiana powierzchni sprzątanych nieruchomości, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto;. wzrostu opłat (tzw marszałkowskich) za korzystanie ze środowiska wprowadzonego Rozporządzeniem Rady Ministrów, które mają istotny wpływ na wysokość stawki za wykonanie usług - 1m3 nieczystości stałych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radwanska.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31, pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź Polesie Radwańska ul. Rawdwańska 31 w Łodzi, w pokoju nr 15 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie dokumentacji projektowej - PB i PW wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: Rozbudowa DW 475 na odcinku Kolonia Brużyca - Aleksandrów Łódzki
- ZP/24/2025 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O. - OBIEKT KOMPOSTOWNI W ŁODZI PRZY UL. SANITARIUSZEK 70/72
- Organizacja i kompleksowa obsługa wizyt studyjnych w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku oraz Helsinkach
- Przedzielenie wybiegu wewnętrznego oraz zewnętrznego na słoniarni
- "zorganizowanie w okresie 31.01.2026r. - 15.02.2026r. półkolonii zimowych dla 150 dzieci, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Dostawa wyposażenia do siłowni wraz z montażem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach przedsięwzięcie pt. "PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rozprzy
- Eksploatacja i bieżące utrzymanie fontann, aeratorów oraz zdrojów ulicznych w ramach zadania: "Bieżące utrzymanie obiektów i urządzeń infrastruktury"
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych.
- Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Udrażnianie i czyszczenie kanalizacji oraz opróżnianie i transport nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych na terenie nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





