eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Wdrożenie systemów i funkcjonalności w ramach projektu pn. Nowoczesny samorząd = Przejrzysty samorząd.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Radlin: Wdrożenie systemów i funkcjonalności w ramach projektu pn. Nowoczesny samorząd = Przejrzysty samorząd.
Numer ogłoszenia: 293400 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246554 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemów i funkcjonalności w ramach projektu pn. Nowoczesny samorząd = Przejrzysty samorząd..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje w szczególności: Zakup sprzętu (serwer, zasilacz UPS) i oprogramowania systemowego do serwera w ramach wdrożenia systemu udostępniającego dane z aplikacji dziedzinowych. Wdrożenie systemów (i funkcjonalności), w tym: wdrożenie funkcjonalności konsultacji i aktualizacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Radlin na stronie urzędu, wdrożenie systemu udostępniającego dane z aplikacji dziedzinowych, pozwalającego na autoryzowany dostęp do nich przez interesantów za pośrednictwem platformy ePUAP, oraz zwiększającego zakres danych publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, wdrożenie funkcjonalności generowania wiadomości e-mail i SMS o upływających terminach płatności oraz przekazanie informacji na skrzynki podawcze w SEKAP i ePUAP, wdrożenie funkcjonalności płatności na potrzeby usług publicznych. Opracowanie instrukcji obsługi wdrożonego systemu (instrukcja powinna uwzględniać opis pod kątem uprawnień dla: użytkownika i administratora. Organizacja szkoleń wdrożeniowych dotyczących wykorzystania systemu udostępniającego dane z aplikacji dziedzinowych - obsługa wdrożonych systemów. Integracja systemów z ePUAP/SEKAP - w szczególności integracja systemu udostępniającego dane z aplikacji dziedzinowych z ePUAP i SEKAP; weryfikacja poprawności działania systemu po integracji. Zakup licencji oprogramowania do tworzenia grafiki. Szczegółowy zakres prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie podane parametry opisane zostały na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie sprzętu i oprogramowania o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano, lecz nie gorszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia 144 308,94 zł netto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REKORD SI. Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144308,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167933,13

  • Oferta z najniższą ceną: 167933,13 / Oferta z najwyższą ceną: 167933,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.