Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Bardo: dostawa produktów spożywczych
kod CPV 15000000-8 wraz z transportem..
Numer ogłoszenia: 293294 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , 78, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8171259, faks 0-74 8171259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpsopolnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów spożywczych kod CPV 15000000-8 wraz z transportem...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - kod CPV 15100000-9 2.owoce i warzywa i podobne produkty - kod CPV 15300000-1 3.pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie - kod CPV 15810000-9 4.mleko i produkty mleczarskie- kod CPV 15500000-3 5.różne produkty spożywcze- kod CPV 15800000-6 +jaja- kod CPV 03142500-3 6.ryby przetworzone i konserwowane-kod CPV15200000-0.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym załącznik nr.1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr.1. formularz ofertowy i oświadczenie o spełnieniu warunków. Zał. nr.2. oświadczenie o zapoznaniu z SIWZ. Zał. nr.3 projekt umowy- akceptacja Zał. nr.4 druk ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsopolnica.eu/przetargi%20str%20glowna.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
Opolnica 58
57-256 BARDO tel./fax 074 8171259.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Opolnica 58 57-256 BARDO.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część I
- 1/ZSP/D/2025 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu - pakiety.
- Dostawa artykułów mięsnych, przetworów mięsnych i artykułów drobiarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.