Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Szansa na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 293290 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 32D, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 6722091, faks 23n6722091 wew. 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.mops.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Szansa na lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach Projektu systemowego Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie :7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie obejmuje: Część I: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programów magazynowych - dla 8 uczestników projektu, Część II: Kadry i płace - dla 1 uczestnika projektu, Część III: Kucharz - dla 3 uczestników projektu, Część IV: Fryzjer stylista- dla 1 uczestnika projektu, Część V: Wizaż i stylizacja paznokci - dla 2 uczestników projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 oraz poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS jako instytucja aktywna w 2013 r. dotyczy wszystkich części zamówienia (1, 2, 3, 4, 5). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum), warunek musi spełnić co najmniej jeden uczestnik konsorcjum lub wszyscy łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonana będzie w formule spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował: a) na każdą część zamówienia - do zajęć teoretycznych salą wykładową wyposażoną w adekwatną liczbę stanowisk odpowiadającą danej części zamówienia, o której udzielenie Wykonawca będzie się ubiegał, b) na każdą część zamówienia - do zajęć praktycznych stanowiska i sprzęt adekwatny do zamówienia umożliwiające realizację szkolenia, dotyczące części, o której wykonanie Wykonawca będzie się ubiegał. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował: a) na każdą część zamówienia, co najmniej jednym wykładowcą, który musi legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej dwóch szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym tej części zamówienia, o której udzielenie ubiega się Wykonawca. Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy wszystkich części zamówienia (1, 2, 3, 4, 5). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w liczbie osób szkolonych i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, a także terminu wykonania zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechanow.mops.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicz 32D, 06-400 Ciechanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicz 32D, 06-400 Ciechanów, Sekretariat pok. nr 42 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Systemowy Szansa na lepsze jutro współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programów magazynowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programów magazynowych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów magazynowych dla 8 uczestników w ramach Projektu Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Ilości godzin przeprowadzenia szkolenia: Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie i obejmować będzie 120 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) na jednego uczestnika. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.10.2013 r. Miejsce realizacji: Miasto Ciechanów, woj. mazowieckie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kadry i płace.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Kadry i płace. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kadry i płace dla 1 uczestnika Projektu Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Ilości godzin przeprowadzenia szkolenia: Szkolenie obejmuje 150 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) na jednego uczestnika. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 29.11.2013 r. Miejsce realizacji: Miasto Ciechanów, woj. mazowieckie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Kucharz. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kucharz dla 3 uczestników Projektu Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Ilości godzin przeprowadzenia warsztatów: Całość szkolenia obejmuje 130 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) na jednego uczestnika. Liczba godzin zajęć teoretycznych nie może przekroczyć liczby godzin praktycznych. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.10.2013 r. Miejsce realizacji: Miasto Ciechanów, woj. mazowieckie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fryzjer stylista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Fryzjer stylista. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Fryzjer stylista dla 1 uczestnika w ramach Projektu Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Ilości godzin przeprowadzenia warsztatów: Szkolenie obejmować będzie 120 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) na jednego uczestnika. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.10.2013 r. Miejsce realizacji: Miasto Ciechanów, woj. mazowieckie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wizaż i stylizacja paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie Wizaż i stylizacja paznokci. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Wizaż i stylizacja paznokci dla 2 uczestników Projektu Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego Ilości godzin przeprowadzenia szkolenia: Całość szkolenia obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna = 45 minut) na jednego uczestnika szkolenia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.10.2013 r. Miejsce realizacji: Miasto Ciechanów, woj. mazowieckie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zakup i dostawa produktów mrożonych (ryby)
- Remont elewacji wraz z wymianą bramy w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Nadrzecznej 28 w Ciechanowie.
- Wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Termomodernizacja SP nr 6 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Okrzei 12 w Ciechanowie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu pn.: Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Zabytkowego Parku Podworskiego w Sokołówku oraz stworzenie miejsca rekreacji i integracji"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta.
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Zakup kursów zawodowych dla uczniów CKZiU w Niepołomicach w ramach projektu: Rozwijanie umiejętności zawodowych uczniów oraz kadry pedagogicznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.