To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Warszawa: Zakup odnowienia licencji i wsparcia aplikacji Service
Desk
Numer ogłoszenia: 293236 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207464 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odnowienia licencji i wsparcia aplikacji Service Desk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup rocznej subskrypcji wraz ze wsparciem do posiadane oprogramowania ManageEngine Service Desk Plus Release 9.0 Enterprise (wersja wielojęzyczna), dla 70 serwisantów i 3500 węzłów sieci z ważnością zgodną z obecnie wykorzystywaną licencją, czyli od dnia 01.08.2014 r. do dnia 31.07.2015 r. 2.Licencja ma zostać przekazana do osoby wskazanej przez Zamawiającego w formie pliku, który zostanie przesłany za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3.Subskrypcja roczna Licencji ma zapewnić: - możliwość korzystania z oprogramowania przez okres 1 roku, - dostęp do wszelkich aktualizacji oprogramowania przez okres 1 roku, - wsparcie techniczne dla oprogramowania przez okres 1 roku. 4.Warunki serwisu i wsparcia oprogramowania: - dostęp do uaktualnień i poprawek w systemie, główne aktualizacje takie jak zmiana do najnowszej dostępnej wersji będą udostępnione bez dodatkowych kosztów, - dostęp do dokumentacji on-line, - nielimitowane wsparcie techniczne drogą meilową i systemem zdalnej pomocy w dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00, - nielimitowany dostęp do portalu pomocy technicznej i bazy rozwiązań, - telefoniczne wsparcie dla problemów krytycznych, dzwoniąc pod dedykowany numer, - w przypadku braku możliwości usunięcia awarii poprzez konsultacje drogą telefoniczną lub mailową Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zdalnego dostępu do swoich systemów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MWT Solutions Sp. z o.o.,, ul. Szyperska 14,, 61-754 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93495,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130420,00
Oferta z najniższą ceną: 130420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby użytkowników Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 - Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





