Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Piekary Śląskie: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
Numer ogłoszenia: 293227 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych wraz z transportem dla Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. oraz rozładunek w Magazynie Apteki Szpitalnej w Piekarach Śląskich, ul. Szpitalna 11. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, co najmniej dwa razy w czasie trwania umowy, w zakresie zastosowania i właściwości oferowanych środków oraz w zakresie profilaktyki zakażeń szpitalnych.. 3.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety tj.:Pakiet 1 - Środki do dezynfekcji i mycia skóry, rąk, błon śluzowych; Pakiet 2 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego; Pakiet 3 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni; Pakiet 4 - Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów. Szczegółowy wykaz asortymentowo ilościowy zawiera załacznik nr 5 do specyfikacji - wykaz pakietów. 4.Podane ilości środków należy traktować jako orientacyjne, przyjęte na potrzeby przeprowadzenia procedury. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilości zamawianych środków zawsze będzie uzależniona od ilości pacjentów i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej niż określona w specyfikacji ilości środków. 6.Zaoferowane do przetargu środki winny odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniać aktualnie obowiązujące normy i przepisy tj. a)środki sklasyfikowane jako wyroby medyczne winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze. zm. ) b) środki sklasyfikowane jako produkty biobójcze winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252), c) środki sklasyfikowane jako produkty lecznicze winny spełniać warunki określone ustawą z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane środki obowiązujących norm i przepisów wg załacznika nr 3 do specyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 4 do specyfikacji) .Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują,. d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się: a) zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego i aneksowania umowy. c)zmianę cen jednostkowych środków objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta towaru z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. d) zmianę osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, e) zmianę wielkości opakowania towaru, w przypadku braku dostępności. f) możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyrobu z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie środków określonych w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę środek posiada parametry nie gorsze niż środek wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Środki do dezynfekcji i mycia skóry, rąk, błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: 1Preparat do odkażania skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami o szerokim spektrum działania Szybko działający,szybko schnący, bezbarwny,dobrze tolerowany przez skórę, autosterylny z nadtlenkiem wodoru, nie zawierający jodu, nie zawierający grup fenolowych. Zawierający w składzie alkohole jako substancje czynne; 2Preparat do odkażania skóry przed punkcjami, zabiegami i operacjami.Barwiony, nie zawierający jodu I grup fenolowych, gotowy do użycia, szybkoschnący,szybko działający, autosterylny z nadtlenkiem wodoru,możliwość zastosowania w położnictwie i ginekologii,łatwo usuwalny z bielizny operacyjne; 3Preparat do odkażania błon śluzowych,stosowany przed badaniami ginekologicznymi, położniczymi, przed cewnikowaniem pęcherza moczowego, nie wywołujący podrażnień, łatwy w stosowaniu, autosterylny, aktywny przy obciążeniu krwią i substancjami białkowymi,o fizjologicznym pH, kompatybilny ze środkami do odkażania skóry, nie zawierający jodu, zawierający nadtlenek wodoru, chlorheksydyne oraz etanol ; 4Środek do dezynfekcji rąk, stosowany do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk, szybko działający, chroniący i natłuszczający skórę rąk, nie zawierający chlorheksydyny, roztwór gotowy do użycia, posiadający właściwości pielęgnujące skórę,zapobiegający wysychaniu skóry rąk, o przedłużonym działaniu, zawierający trzy substancje aktywne z trzech róznych grup chemicznych ;5Środek do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, nie zawierający mydła, w postaci piany, posiadający dobre właściwości myjące, nie wysuszający skóry, do częstego stosowania, zawierający środki pielęgnujące skórę, kompatybilny ze środkami do dezynfekcji rąk;6Gotowy do użycia antyseptyk, zawiera octanidynę, bez pochodnych jodu, bezbarwny, szybko działający, usuwa biofilm, nie pozostawia plam, szerokie spektrum działania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: 1Preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi, wykonanych z tworzyw sztucznych, szkła, może być stosowany do dezynfekcji osprzętu anestezjologicznego,bez formaldehydu, szybko działający, wysoce skoncentrowany, niskie stężenie użytkowe; 2System dozujący z chustami do dezynfekcji, łatwe dozowanie, istnieje możliwość ponownego zamknięcia, kompatybilny z dostępnymi środkami dezynfekcyjnymi; 3Chusteczki, nietkane,suche, do nasączania środkami dezynfekcyjnymi, do szybkiej dezynekcji, nie pozostawiają kłaczków, kompatybilne z systemem dozującym ; 4 Chusteczki do dezynfekcji powierzchni, bezalkoholowe, do dezynfekcji wszystkich powierzchnii i powierzchnii wrażliwych na działanie alkoholu oraz głowic USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.19.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Środki do mycia i dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: 1Preparat dezynfekcyjny - myjący w tabletkach,zawierający chlor jako substancję czynną oraz tenzydy myjące, ekonomiczny w użyciu,łatwy w stosowaniu, niskie stężenie użytkowe,możliwe stosowanie do pomieszczeń mających kontakt z żywnością, szybko działający, stężenia do 1000 ppm, Clostridium difficile do 10000 ppm; 2Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni,łatwy w stosowaniu, wolny od aldehydów, dobra tolerancja materiałowa, nie drażniący dróg oddechowych, krótki czas działania, szerokie spektrum działania, zawierający substancje czynną nielotną; 3Środek do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych ,oparty o substancję nielotną glukoprotaminę , bez zawartości QAV,aldehydów; 4Koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych i trudnodostępnych, sprzętu medycznego posiadający dobre właściwości czyszczące, nie zawierający aldehydów i fenoli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje: 1Preparat do wstępnego mycia endoskopów, usuwający zanieczyszczenia organiczne, posiadający doskonałe właściwości myjące, krótki czas działania, bardzo dobra tolerancja materiałowa, w postaci koncentratu, ekonomiczny, możliwość stosowania w myjkach ultradźwiękowych; 2Preparat dezynfekcyjny, na bazie aktywnego tlenu w postaci granulatu, bez aldehydów, szerokie spektrum działania, doskonala tolerancja materiałowa do dezynfekcji i mycia endoskopów giętkich, zminimalizowany efekt pienienia,paski do kontroli aktywności preparatu, pozytywna opinia PZH, opinia firmy Olimpus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa 30 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Dostawa 18 sztuk laptopów z oprogramowaniem
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej- II części
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.