Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Jelenia Góra: DOSTAWA PRODUKTÓW NABIAŁOWYCH SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 293106 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, faks 075 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW NABIAŁOWYCH SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Jogobella 150 g, szt-1500 15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Danon 125 g, szt- 2000 15515230- Jogurt naturalny 175 g, szt-950 15515230- Jogurt owocowy do picia 350 g, nie gorszy niż Jogobella szt-350 15513030- Masło mazurskie kg-400 15513030- Masło wiejskie kg- 450 155132- Mleko w proszku 500 g, kg- 300 15511150- Mleko 2% w kartonie L- 200 15511150- Mleko zagęszczone 375 g, w kartonie szt-200 155112- Śmietana 30% w kartonie 500 g, L- 200 155112- Śmietana 18% w kartonie 500 g, L- 60 15514030- Ser biały półtłusty, kg- 600 15514030- Ser naturalny Toska 3000 g, kg- 200 15514030- Ser Mój Ulubiony 1000 g, kg- 450 15514050- Ser żółty, kg-300 15514070- Ser topiony krążki /śmietankowy / Lactima, Hochland ,/krążek- 8 szt/ 140 g, krążek- 140 15514030- Serek wiejski 200 g, szt-300 15514030- Serek śmietankowo-kremowy ostrowia 120 g, szt- 1700 15514070- Ser pleśniowy camambert 120 g, szt- 340 15514030- Ser pleśniowy brie 125 g, kg- 350 15514030- Serek waniliowy Danio 140 g, szt-20 15514030- Ser toska tartare 18 g, szt-1800 15514030- Ser Zottarella 125 g, szt-120 15514050- Ser a La Festa różne smaki, kg-30 15514050- Ser Fetta 270g, kg- 80 15514030- Ser fromage 80 g, szt-360 15514070- Ser topiony plastry Hochland 1 szt/ 8 plastrów/,szt-350 15514070- Ser topiony ostrowia /krążek -8 sztuk/krążek- 210 154311009- Margaryna Palma, kg-160 15514030- Serek kiri 100 g/ 6 szt w opakowaniu / szt-2000 154311102-Margaryna do smarowania pieczywa bez konserwantów Rama 250 g, kg-3 15514050- Ser żółty marmurkowy, kg- 60 15514050- Ser pleśniowy Rokpol, kg-30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, - złożą ofertę, w której wszystkie zaoferowane artykuły wymienione w siwz powinny być I gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku. Zgodne z wymogami systemu HACCP. złożą ofertę, w której cena zaoferowanych artykułów będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy, złożą dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, w którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonawców, którzy złożyli nieprawidłowe informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, -w której Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia wypełnionych druków stanowiących załączniki do SIWZ: wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1, wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3, aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SANATORIUM MSWiA ,
ul.CERVI 14
58-560 JELENIA GÓRA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ SANATORIUM MSWiA , ul.CERVI 14 58-560 JELENIA GÓRA pok.19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/12/2025 "Modernizacja i rozbudowa systemu przeciwpożarowego w Karkonoskim Parku Narodowym"
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw na terenie jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu pn. "Akademia przedszkolaka"
- Zagospodarowanie placu przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 12 w Jeleniej Górze - "Bezpieczna strefa relaksu, wypoczynku i zabaw pod chmurką"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.