eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem i monitorów oraz wykonanie instalacji (konfiguracji)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29309

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem i monitorów oraz wykonanie instalacji (konfiguracji) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Elżbieta Reszke, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. +48 022 5212859, fax +48 022 6289785, e-mail: reszke@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Sprawiedliwości Sekretariat Biura Finansowo-Administracyjnego, pokój nr 15, pokój nr 15 Sekretariat Biura Finansowo-Administracyjnego, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, tel. +48 022 5212572, fax +48 022 6272193, www.ms.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem i monitorów oraz wykonanie instalacji (konfiguracji). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 290 szt. stacji roboczych wraz z oprogramowaniem, 280 szt. monitorów LCD 17", 22 szt. monitorów LCD 19" i 2 szt. monitorów LCD 30" oraz instalacja 200 szt. zamawianych stacji roboczych na stanowiskach użytkowników we wskazanych lokalizacjach Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ministerstwo Sprawiedliwości RPDepartament CORS i Informatyzacji Resortu. Kod NUTS: 3.14.22. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 290 szt. stacji roboczych wraz z oprogramowaniem, 280 szt. monitorów LCD 17", 22 szt. monitorów LCD 19" i 2 szt. monitorów LCD 30" - wymagania minimalne zgodnie ze specyfikacją i w ilościach podanych w zał. nr 4 do SIWZ "Wymagania techniczne sprzętu komputerowego". 2. Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i nieużywany. 3. Odbiorcą sprzętu jest Ministerstwo Sprawiedliwości, Departament CORS i Informatyzacji Resortu, 04-175 Warszawa, ul. Ostrobramska 75C. 4. Wykonawca zainstaluje (skonfiguruje) 200 szt. zamawianych stacji roboczych na stanowiskach użytkowników we wskazanych lokalizacjach Ministerstwa Sprawiedliwości w Warszawie. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 6. Wykonawca musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego w miejscu dostawy i instalacji. 7. Ilekroć w niniejszej SIWZ (Wymagania techniczne) w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 1 327 914 PLN 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 10 000 PLN zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 6 % ceny całkowitej podanej w ofercie, tzn. łącznej ceny brutto (ceny ryczałtowej). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Kupującego faktury wraz z protokółem odbioru ilościowo-jakościowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2b), 2d), 2e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 i pkt 2c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. III.2.1) ppkt 2a. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. III.2.1) ppkt 2a. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena oferty 65% 2. ocena techniczna oferty (doyuczy stacji roboczych) 35% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BF-A-III-3820-5/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.07.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.07.2006, godzina 12:30, siedziba Ministerstwa Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, sala 615.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: czerwiec 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.