Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Grójec: Dostawa głowic atramentowych i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 293099 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3411 , 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6662250, faks 048 6662394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3411.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa głowic atramentowych i tonerów do drukarek oraz kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa głowic atramentowych i tonerów do drukarek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: -Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. -Wyrażą zgodę na 30-dniowy termin płatności faktur. Bieg terminu będzie liczony od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. -Zachować zgodność oferty z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawą z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty bądź też wykluczenia wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Ofertę na załączonym do SIWZ załączniku nr 1 wraz z wypełnionym. załącznikiem nr 2. -Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na załączonym do SIWZ załączniku nr 3. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Oświadczenie, że wykonawca nie zalega we właściwym urzędzie skarbowym z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ww. dokumenty i oświadczenia dostarcza się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty stanowią integralną część oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw3411.ir.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: referent27@wp.pl Po wysłaniu wcześniej wiadomości z prośbą o przesłanie SIWZ i podaniu e-maila na który ma być wysłana..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3411 05-600 Grójec Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
więcej: przetargi w Grójcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.