To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Resko: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 293086 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126889 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bohaterów Monte Cassino 10, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 51 396, faks 91 39 51 396.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia składa się z 6 części: 1. Realizacja wyjazdu integracyjno-kulturoznawczego dla 21 osób. 2. Realizacja warsztatów edukacji finansowej ABC zarządzania budżetem domowym w wymiarze 100 godzin dydaktycznych dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). 3. Realizacja warsztatów Nasze M w wymiarze 260 godzin dla 11 osób (7 kobiet, 4 mężczyzn). 4. Realizacja warsztatów Autoprezentacja z elementami wizażu w wymiarze 38 godzin dydaktycznych dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). 5. Realizacja kursu Kurs prawa jazdy kat. B dla 8 osób (4 kobiety, 4 mężczyzn) 6. Realizacja szkolenia Radzenie sobie ze stresem w wymiarze 60 godzin dydaktycznych dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2) Ceny za wykonanie poszczególnych części zamówienia nie mogą przekroczyć odpowiednio: Dla części 1: 5 600,00 zł brutto Dla części 2: 5 000,00 zł brutto Dla części 3: 27 500,00 zł brutto Dla części 4: 5 500,00 zł brutto Dla części 5: 14 400,00 zł brutto Dla części 6: 5 000,00 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, umowa nr UDA-POKL.07.01.02-32-017/08-00 z dnia 26 maja 2008r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Realizacja wyjazdu integracyjno-kulturoznawczego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI EDUKACYJNE "eduCafe" DOMINIKA PFEIF
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI EDUKACYJNE "eduCafe" DOMINIKA PFEIF
- Usługi Edukacyjne eduCafe Dominika Pfeif, ul. Walki Młodych 24/10, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5450,00
Oferta z najniższą ceną: 5450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Realizacja warsztatów Autoprezentacja z elementami wizażu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI EDUKACYJNE "eduCafe" DOMINIKA PFEIF
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI EDUKACYJNE "eduCafe" DOMINIKA PFEIF
- Usługi Edukacyjne eduCafe Dominika Pfeif, ul. Walki Młodych 24/10, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5450,00
Oferta z najniższą ceną: 5450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RESKO
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Ochrona osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40 w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026.
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





