eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29307

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, do kontaktów: Musińska Beata, ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285200, 7285258, fax 095 7285454, e-mail: musinskab@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Kraj. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42 oraz Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 5. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Liczba zadań - 2. ZADANIE I - świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42. ZADANIE II - świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiekcie oraz Biura Terenowego ZUS w Strzelcach Krajeńskich, Aleja Wolności 5. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. ( Dz.U. Nr 114, poz.714 ze zm.). Zakres zamówienia: a)ochrona przed włamaniem do obiektu, do kasy, do pomieszczeń ze sprzętem komputerowym, b)ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, c)wzmocniona kontrola wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektu poza godzinami pracy Zamawiającego, d)interwencje wobec osób zakłócających porządek wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, e)prowadzenie portierni w godzinach urzędowania ( wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i innych) - dotyczy tylko zadania I (O/Gorzów Wlkp.), f)dozór i kontrola (obchód) obiektu oraz posesji należącej do obiektu w trakcie pełnienia służby. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do: a)obsady personalnej posterunków ochronnych osobami zatrudnionymi w myśl art.2 Kodeksu Pracy oraz posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do pełnienia służby ochronnej, b)zapewnienia udziału w każdym posterunku minimum jednej osoby posiadającej licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia i minimum jednej osoby posiadającej poświadczenie bezpieczeństwa w trybie przepisów ustawy 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11 poz.95) - dotyczy tylko zadania I (O/Gorzów Wlkp.), c)niezwłocznego przekazywania pisemnej informacji Zamawiającemu o zmianach personalnych pracowników ochrony wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje nowych pracowników oraz oświadczeniem o ich niekaralności, d)wyposażenia wszystkich pracowników ochrony stosownie do zadań, przeszkolenia i uzbrojenia w środki bezpośredniego przymusu ( pałki typu TOMFA, kajdanki ) i jednolitego ich umundurowania, e)prowadzenia książek przebiegu służby ochronnej obiektu, wpisywania informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie niniejszego zamówienia podwykonawcom. Termin realizacji zamówienia: zamówienie realizowane będzie w latach 2005-2008 przez okres 36 miesięcy, nie wcześniej niż od: a)01.09.2005 r. - Zadanie I (dot. O/Gorzów Wlkp.) b)01.10.2005 r. - Zadanie II (dot. BT Strzelce Kraj.) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42, Strzelce Krajeńskie, Aleja Wolności 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: 705 291.26 PLN, 174 283.70 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Zadanie I - 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) Zadanie II - 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność dokonywana będzie po zakończeniu każdego miesiąca z konta zamawiającego na rachunek wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy P.z.p. tj. 1.Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzonego wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do formularza oferty. 2.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada: a)prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym zamówienie, b)prawo do wykonywania usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym, b)koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a)wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi ochrony obiektów tzw. użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdym obiekcie i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, b)udokumentuje, że minimum 4 osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz minimum 4 osoby posiadają poświadczenie bezpieczeństwa ( Uwaga! Warunek ten dotyczy tylko zadania I). c)Złoży oświadczenie, że osoby które będą wykonywały zamówienie są pracownikami w myśl art.2 Kodeksu Pracy, posiadają co najmniej 12- miesięczną praktykę ( staż) w wykonywaniu zawodu pracownika ochrony fizycznej w obiektach o charakterze tzw. użyteczności publicznej, nie były karane sądownie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)Wykazu zrealizowanych zamówień ( załącznika nr 2 do formularza oferty ) oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, b)Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia ( załącznika nr 3 do formularza oferty) oraz dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje, c)Oświadczenia Wykonawcy złożonego na formularzu oferty, że osoby które będą wykonywały zamówienie są pracownikami w myśl art.2 Kodeksu Pracy, nie były karane sądownie. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż a)500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy 00/100) - dot. zadania I, b)30 000 PLN ( słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) - dot. zadania II. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy przedstawionej polisy ubezpieczeniowej. 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 p.z.p. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, b)nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, c)nie posiada sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym, d)dokonał wniesienia wadium na warunkach określonych w SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US, ZUS i Krajowego Rejestru Karnego oraz dowodu wniesienia wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Koncesja wydana przez Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia zrealizowanych przez wykonawcę na podstawie umów w okresie trzech ostatnich lat, licząc wstecz od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. 2.Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty). 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia tj. licencje pracownika ochrony fizycznej wystawione przez komendanta Wojewódzkiego Policji oraz poświadczenie bezpieczeństwa. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. ( Dz.U. Nr 114, poz.714 ze zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ/14/PN/13/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.07.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie ZUS (kasa czynna od pon.do pt.w godz. 9-11) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 16.09.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.07.2005, godzina 11:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. Gorzów wlkp. ul. Sikorskiego 42, pokój 450.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający organizuje w dniu 14.07.2005 r. wizję lokalną obiektów, które będą podlegały ochronie: godz. 9.00 Oddział Gorzów Wlkp, ul. Sikorskiego 42, godz. 12.00 Biuro Terenowe Strzelce Kraj. Al.Wolności 5. Obecność na wizji jest obowiązkowa pod rygorem odrzucenia oferty. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ochrona sprawowana będzie przez a)3 agentów na zmianie dziennej tj. w godz. 6 - 18 - w dni robocze, b)2 agentów na zmianie nocnej tj. w godz. 18 - 6 dnia następnego - w dni robocze, c)2 agentów przez całą dobę - w dni świąteczne i wolne od pracy. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia: 513 422.25 PLN, 126 871.17 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ochrona sprawowana będzie przez jednego agenta a)od godz. 15 do 7 dnia następnego- w dni robocze, b)przez całą dobę - w dni świąteczne i dni wolne od pracy. 3) Zakres lub wartość: Wartość zamówienia: 191 869.01 PLN, 47 412. 53 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.10.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.