Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie budowy ulicy Grota - Roweckiego w Olsztynie w ramach zadania budżetowego pn. Współfinansowanie infrastruktury drogowej i oświetlenia - zadanie II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olsztyn, do kontaktów: Andrzej Rodziewicz wew.356 w sprawach proceduralnych, Ewa Markocka wew.437 w przedmiocie zamówienia., pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375, e-mail: przetargi@um.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie budowy ulicy Grota - Roweckiego w Olsztynie w ramach zadania budżetowego pn. Współfinansowanie infrastruktury drogowej i oświetlenia - zadanie II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ulica Grota - Roweckiego w Olsztynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy ulicy Grota - Roweckiego w Olsztynie wraz z chodnikami, oświetleniem, siecią wodociągową oraz kanalizacją deszczową w ramach zadania budżetowego pn. \ Współfinansowanie infrastruktury drogowej i oświetlenia \ - zadanie II . 2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót : 1) Budowę dróg i chodników, 2) Ukształtowanie terenu, 3) Budowę kanalizacji deszczowej i wodociągu, 4) Budowę oświetlenia ulicznego, 5) Kompleksową obsługę geodezyjną. 3. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej opracowanej w grudniu 2006 r. przez Biuro Usług Projektowo - Inwestycyjnych - Janusz Michałowicz 10-064 Olsztyn ul. Juranda ze Spychowa 11 oraz w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki do SIWZ . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w wymiarze co najmniej 5 LAT. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót : 1) Budowę dróg i chodników, 2) Ukształtowanie terenu, 3) Budowę kanalizacji deszczowej i wodociągu, 4) Budowę oświetlenia ulicznego, 5) Kompleksową obsługę geodezyjną. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robot , które stanowią załączniki do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 20 000 zł. ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert . 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) : 1)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną , której przedmiotem było wykonanie nawierzchni dróg o całkowitej wartości wykonanych robót równej co najmniej 750 000 zł. ( z VAT). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych z należytą starannością w wymaganym okresie oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. opinie, referencje, protokoły itp.). 3)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi odpowiednie uprawnienia w danej specjalności, tj. : a)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające ( drogowe ) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego ; b)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (sanitarne sieciowe ) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego . c)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (elektryczne sieciowe )otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów . Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wyżej wymaganych osób wraz z ich aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wymagane warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzupełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych / w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę /. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny / w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę / . 3.Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie ( rozpoczętych i zakończonych w w/w okresie ) wraz z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót oraz ich zleceniodawców / w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców /. 4.Dokumenty od zleceniodawców potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie, np. opinie, referencje, protokoły itp. 5.Wykaz osób nadzoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument może być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców /. 6.Decyzje o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach : a) drogowej bez ograniczeń wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia ( drogowe ) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (sanitarne sieciowe) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (elektryczne sieciowe) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów . 7. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl. Opłata: 75 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zgodnie z art.42, ust.1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek Wykonawcy może zostać przesłana za pobraniem pocztowym . Cena za SIWZ w przypadku jej wysłania na wniosek Wykonawcy wynosi : 75,00 zł. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto Zamawiającego : Bank PEKAO S.A. I O/Olsztyn nr 12124015901111000014652369 lub w kasie Urzędu Miasta Olsztyn pok.35 ; Pl. Jana Pawła II/1. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 13:00, Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Jana Pawła II nr 1 pok. 402 ( sala konferencyjna ).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Do oferty należy dołączyć również Tabelę elementów scalonych ( wg wzoru załączonego do SIWZ ) obejmującą cały zakres robót będących przedmiotem postępowania, sporządzoną na podstawie wypełnionego / wycenionego / Przedmiaru robót. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem jego kopia . 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zakresu robót podwykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie o podwykonawstwie . 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie). 6. Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy złożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót z podaniem : zakresu etapu, terminu wykonania etapu oraz jego ceny, który po uzgodnieniach z Zamawiającym będzie elementem umowy zawieranej z wybranym Wykonawcą zgodnie z § 1 pkt. 4 projektu umowy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2 -5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm.
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- BO (2025): Ścianka do treningu tenisa ziemnego na osiedlu Generałów
- "Wymiana wrót garażowych na nowe w budynku nr 20 przy ulicy Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna papieru, kartonu i tektury do Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby Kolejowego Przejścia Granicznego w Braniewie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 541R w Soninie".
- Budowa przejazdu pieszo-rowerowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 292
- Przebudowa boiska sportowego celem stworzenia wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Dynowskiej i Złoty Stok w Rzeszowie
- Kompleksowa modernizacja Ośrodka Kultury w Wieleniu oraz Wiejskiego Domu Kultury w Rosku z zachowaniem i rewitalizacją obiektów dziedzictwa kulturowego
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych i urządzeniami budowlanymi, wyposażeniem oraz dojściem i dojazdem na działce nr 588/12 w Skołyszynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.