eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławProwadzenie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Legnicy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Wrocław: Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Legnicy
Numer ogłoszenia: 293043 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Legnicy na Obwodach Drogowych w Nowej Wsi Legnickiej i w Jaworze. 1) Prowadzenie dyżurów przy z.u.d. w dni wolne od pracy - 3.520 godzin 2) Dodatek za prowadzenie dyżurów z.u.d. w godzinach nocnych - 2.656 godzin 3) Obsługa Unimoga - 2.544 godzin 4) Dodatek za obsługę Unimoga w godzinach nocnych - 1.344 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na prowadzeniu i koordynowaniu prac przy zud. b) Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych usług (w sezonach) Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol.2 (w sezonach) 1 2 3 4 5 1. 2. 3. KIEROWNIK DYŻURNI OPERATOR UNIMOGA 1 11 5 1 1 1 1 1 1 Osoby wymienione w powyższej tabeli (dyżurni) powinny posiadać doświadczenie w koordynowaniu akcji zimowej w okresie minimum 3 ostatnich sezonów zimowych, w tym min. jednego na drogach krajowych. - operator UNIMOGA musi posiadać uprawnienia do obsługi Wielozadaniowego nośnika osprzętów UNIMOG z osprzętem do Zimowego utrzymania dróg . Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany potencjał kadrowy t.j. zatrudnia co najmniej 11 - stu dyżurnych i 5-ciu operatorów lub jest w stanie wynająć do prowadzenia dyżurów. W dyżurach nie mogą brać udziału pracownicy zatrudnieni w GDDKiA. W dyżurach nie mogą brać udziału osoby lub firmy związane umowami na usługi zimowego utrzymania dróg w Rejonie w Legnicy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na prowadzeniu i koordynowaniu prac przy zud. b) Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych usług (w sezonach) Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol.2 (w sezonach) 1 2 3 4 5 1. 2. 3. KIEROWNIK DYŻURNI OPERATOR UNIMOGA 1 11 5 1 1 1 1 1 1 Osoby wymienione w powyższej tabeli (dyżurni) powinny posiadać doświadczenie w koordynowaniu akcji zimowej w okresie minimum 3 ostatnich sezonów zimowych, w tym min. jednego na drogach krajowych. - operator UNIMOGA musi posiadać uprawnienia do obsługi Wielozadaniowego nośnika osprzętów NIMOG z osprzętem do Zimowego utrzymania dróg . Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany potencjał kadrowy t.j. zatrudnia co najmniej 11 - stu dyżurnych i 5-ciu operatorów lub jest w stanie wynająć do prowadzenia dyżurów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zapewni operatorom Unimoga telefony komórkowe - 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych usług (w sezonach) Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol.2 (w sezonach) 1 2 3 4 5 1. 2. 3. KIEROWNIK DYŻURNI OPERATOR UNIMOGA 1 11 5 1 1 1 1 1 1 Osoby wymienione w powyższej tabeli (dyżurni) powinny posiadać doświadczenie w koordynowaniu akcji zimowej w okresie minimum 3 ostatnich sezonów zimowych, w tym min. jednego na drogach krajowych. - operator UNIMOGA musi posiadać uprawnienia do obsługi Wielozadaniowego nośnika osprzętów NIMOG z osprzętem do Zimowego utrzymania dróg . Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany potencjał kadrowy t.j. zatrudnia co najmniej 11 - stu dyżurnych i 5-ciu operatorów lub jest w stanie wynająć do prowadzenia dyżurów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np. warunki atmosferyczne itp. b. Zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. c. Regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. e. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, f. Zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Odział we Wrocławiu Rejon w Legnicy ul.Prusa 11, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Odział we Wrocławiu Rejon w Legnicy ul.Prusa 11, 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.