Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-02
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowań i urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 292996 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowań i urządzeń peryferyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowań i urządzeń peryferyjnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących wyodrębnionych częściach: Część 1 - serwer, macierz i pamięci Część 2 - oprogramowanie Część 3 - komputery przenośne, oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne Część 4 - komputery przenośne i oprogramowania Część 5 - monitor, klawiatura i myszka Część 6 - komputer przenośny i oprogramowanie Część 7 - komputery przenośne, komputer stacjonarny All in One, tablet i oprogramowania Część 8 - komputer stacjonarny All in One i oprogramowanie Część 9 - komputery przenośne ze stacją dokującą, komputery stacjonarne, monitory, oprogramowania i urządzenia wielofunkcyjne Część 10 - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe Część 11 - monitory, oprogramowania i akcesoria komputerowe Część 12 - komputery przenośne, oprogramowanie i monitory Część 13 - monitory Część 14 - komputer stacjonarny, oprogramowanie, monitor i drukarka kolorowa.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.71.35-4, 30.23.70.00-9, 48.21.00.00-3, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.12.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 30.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Wykonawca przystępujący do przetargu na Część 1, 2, 4, 7, 9, 11, 12 jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) Część 4: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych) Część 7: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych) Część 9: 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Część 11: 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych) Część 12: 330,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści złotych) Wykonawca przystępujący do przetargu na Część 3, 5, 6, 8, 10, 13, 14 nie jest zobowiązany wnieść wadium. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 44 1030 1508 0000 0008 1630 1904 w BH - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 12.11.2015r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5) Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III - załącznik nr 1. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III - załącznik nr 1. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III - załącznik nr 1. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III - załącznik nr 1. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia wyłącznie stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp, którego treść zawarta jest w Rozdziale III - załącznik nr 1. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy ze złożonego oświadczenia wynika że Wykonawca spełnia wymagane warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz oferty zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 (Rozdział III SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powstanie u zamawiającego obowiązku podatkowego - zał. nr 5 do SIWZ (Rozdział III SIWZ). 3) Warunki gwarancji oraz zasad świadczenia serwisu gwarancyjnego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 (Rozdział III SIWZ). 4) Dowód wniesienia wadium dot. Części 1, 2, 4, 7, 9, 11, 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, następujące zmiany: 1) w przypadku wstrzymania produkcji, której nie można było przewidzieć, określonego modelu urządzenia, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenie o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem, że cena urządzenia o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu; 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ dostępna będzie na stronie www.bip.sgsp.edu.pl zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 - Dział Zamówień Publicznych pok. 323 wejście od ul. Siemiradzkiego Ob. 02.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna SGSP - pok. 102 Warszawa ul. Słowackiego 52/54 (wejście od ul. Siemiradzkiego Ob. 02).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwer, macierz i pamięci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, macierzy i pamięci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 30.23.71.35-4, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.21.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: komputery przenośne, oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowań i urządzenia wielofunkcyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: komputery przenośne i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych i oprogramowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: monitor, klawiatura i myszka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora, klawiatury i myszki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: komputer przenośny i oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego i oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: komputery przenośne, komputer stacjonarny All in One, tablet i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego All in One, tableta i oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: komputer stacjonarny All in One i oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego All in One i oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: komputery przenośne ze stacją dokującą, komputery stacjonarne, monitory, oprogramowania i urządzenia wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych ze stacją dokującą, komputerów stacjonarnych, monitorów, oprogramowań i urządzeń wielofunkcyjneych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: monitory, oprogramowania i akcesoria komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, oprogramowań i akcesoriów komputerowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: komputery przenośne, oprogramowanie i monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowań i monitorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: komputer stacjonarny, oprogramowanie, monitor i drukarka kolorowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego, oprogramowania, monitora i drukarki kolorowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres udzielonej darmowej gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.