eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoŚwiadczenie usług szkoleniowych i doradczych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Resko: Świadczenie usług szkoleniowych i doradczych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 292938 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116223 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bohaterów Monte Cassino 10, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 51 396, faks 91 39 51 396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych i doradczych dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 7 części: 1.Świadczenie usług psychologicznych w wymiarze 114 godzin zegarowych. Świadczenie usług doradcy zawodowego w wymiarze 76 godzin zegarowych dla 19 uczestników projektu. Świadczenie usług prawniczych w wymiarze 76 godzin zegarowych dla 19 uczestników projektu. 2.Realizacja wyjazdu integracyjno-kulturoznawczego dla 21 osób. 3.Realizacja warsztatów edukacji finansowej ABC zarządzania budżetem domowym w wymiarze 100 godzin dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). 4.Realizacja warsztatów Nasze M w wymiarze 260 godzin dla 11 osób (7 kobiet, 4 mężczyzn). 5.Realizacja warsztatów Autoprezentacja z elementami wizażu w wymiarze 38 godzin dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). 6.Realizacja kursu Kurs prawa jazdy kat. B dla 8 osób (4 kobiety, 4 mężczyzn). 7.Realizacja szkolenia Radzenie sobie ze stresem w wymiarze 60 godzin dla 19 osób (11 kobiet, 8 mężczyzn). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, umowa nr UDA-POKL.07.01.02-32-017/08-00 z dnia 26 maja 2008r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług psychologicznych, świadczenie usług doradcy zawodowego, świadczenie usług prawniczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo-Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30a/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27930,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.