eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Warszawa: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
Numer ogłoszenia: 292935 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471, faks 022 8275471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 1 do SIWZ p.n. Specyfikacja Techniczna Zamawianego i Oferowanego Produktu; Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą i zainstalowaniem w uzgodnieniu z zamawiającym komputerów, części komputerów, drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych, programów komputerowych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - dostarczenia sprzętu komputerowego; - dostarczenia licencjonowanego oprogramowania; - instalacji w/w sprzętu oraz oprogramowania; - montażu i konfiguracji urządzeń wraz z ich ewentualnym rozmieszczeniem; - dostarczenia specyfikacji typów i parametrów technicznych zamawianego sprzętu i oprogramowania; - dostarczenia dokumentów gwarancyjnych producentów na sprzęt i oprogramowanie. Dostarczony sprzęt powinien posiadać wyczerpujące instrukcje obsługi w języku polskim opisujące jego budowę, działanie, funkcje i inne informacje niezbędne dla właściwej eksploatacji. Wykonawca może zaoferować towary o lepszych właściwościach, parametrach, cechach od określonych przez zamawiającego. ZAMÓWIENIE DOTYCZY: Komputery biurowe (komputer, klawiatura, mysz) wraz z oprogramowaniem- 7 szt.; Monitory - 8 szt.; Komputer przenośny (laptop) wraz z oprogramowaniem - 5 szt.; Skaner - 3 szt.; Dysk zewnętrzny - 7 szt.; Drukarka laserowa kolorowa form. A3 - 1 szt.; Drukarka laserowa BW - 2 szt. Karta dźwiękowa - 1 szt. Programy komputerowe różne - 6 zestawów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: www.nifc.pl biuletyn informacji publicznej bip Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o jakich mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia nie była możliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą prawidłowo wypełnioną ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w pkt. 9 SIWZ, t.j.: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.); b/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f/ posiadają dla oferowanych dostaw zaświadczania podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. oferowane produkty powinny posiadać deklaracje zgodności CE, spełniać normy ISO 7779, ISO 9296; g/ potwierdzą posiadanie przez producenta oferowanego sprzętu poświadczenia zgodności jego działań z normami jakości ISO 90001, ISO 14001 w zakresie produkcji oferowanych produktów; h/ posiadają poświadczenie zgodności działań z normami ISO 9001 w zakresie usług serwisowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia warunek lub nie spełnia warunku)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach a, d zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzające m.in. - zgodnie z wymogami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, inne dokumenty wymienione w cytowanym powyżej przepisie wydane w terminach oznaczonych w tym przepisie; w tym przypadku dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę. Pozostałe wymagane dokumenty Wykonawcy zagraniczni składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż każdy dokument sporządzony w języku innym niż polski musi zostać złożony wraz z tłumaczeniem poświadczonym przez Wykonawcę, b. w przypadku przedsiębiorców działających w spółce cywilnej - umowa spółki określającą formę, zakres reprezentacji i zaciągania zobowiązań, a każdy wspólnik/przedsiębiorca oddzielnie składa wymagane dokumenty wymienione w punktach a, d zaś pozostałe dokumenty podpisują wszyscy wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji spółki na podstawie umowy lub upoważnienia, c. jeżeli składana jest jedna oferta przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie, to: - przedłożą one pełnomocnictwo do reprezentacji dla przedstawiciela pozostałych Wykonawców określające: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, Wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie (w tym ustanowionego pełnomocnika), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w punktach a, d niniejszej SIWZ, każdy z podmiotów oddzielnie powinien udokumentować posiadanie dopuszczenia do obrotu prawnego i potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymienione w pkt d, składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, natomiast odnośnie spełniania warunków - w niniejszym oświadczeniu potwierdzają tylko, iż spełniają razem określone warunki dotyczące poszczególnych Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie; - podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić - personalnie - jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; - podmioty występujące wspólnie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania oferty d. oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2006 r. Nr 164, poz.1163); e. deklaracje zgodności z CE dla oferowanych produktów; f. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że oferowane, że oferowane produkty odpowiadają normom ISO 7779, ISO 9296; g. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego produktu z normami ISO 9001, ISO 14001 w zakresie produkcji oferowanych produktów; h. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami ISO 9001 w zakresie usług serwisowych; i. Certyfikat Microsoft (HCL), potwierdzający poprawną współpracę oferowanego produktu z oferowanym systemem operacyjnym (może to być wydruk ze strony internetowej firmy Microsoft, potwierdzający umieszczenie produktu na odpowiedniej liście HCL); j. wypełniona specyfikacja techniczna zamawianych i oferowanych produktów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl (zakładka: biuletyn informacji publicznej bip).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-078 Warszawa, Plac Piłsudskiego 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-078 Warszawa, Plac Piłsudskiego 9, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.