eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu geodezyjnego, łączności, komputerowego i polowego zespołów prądotwórczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29290

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu geodezyjnego, łączności, komputerowego i polowego zespołów prądotwórczych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Mirosława Pelowska, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. +48 22 3149877, fax +48 22 3149900, e-mail: mpelowska@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu geodezyjnego, łączności, komputerowego i polowego zespołów prądotwórczych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa tachimetrów z osprzętem, 4 GPS RTK, 1 wykrywacza urządzeń podziemnych, 10 kompletów radiotelefonów, 2 terminali satelitarnych, 2 ploterów, 4 skanerów, 2 polowych zespołów prądotwórczych - szczegółowy opis stanowi załącznik B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wskazane miejsca na terenie całego kraju zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ dostępnym u zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa sprzętu geodezyjnego, łączności, komputerowego i polowych zespołów prądotwórczych zgodnie z załącznikiem B (obejmujące 8 części). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy, ostateczny termin zakończenia: do 60 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 69 900,00 PLN. Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od daty złożenia wymaganych dokumentów przez wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu muszą złożyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 2) dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.1. Wykonawcy mogący wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwa. Na podstawie dokumentów, oświadczeń złożonych przez wykonawców, zamawiający dokona oceny spełniania warunków. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważa się: - dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń określonych w pkt 1) - 2) Ocena spełniania warunków określonych w pkt 1)-2) będzie polegała na ocenie spełnia / nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, nastepujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1.) ppkt 1), 3), 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 61 - 58816 z dnia 26.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 36/I/MON/ZZSI/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.08.2005. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w siedzibie zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą na pisemne występienie wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.08.2005, godzina 10:30, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, lok. 502.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00 (e165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Tachimetry z osprzętem Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 2 kompletów tachimetrów elektronicznych, a ponadto dostawa osprzętu do tachimetru LEICA TRC 1203 PinPoint R300 oraz osprzętu do niwelatora DNA3 Wadium - 3 200,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 2 komplety tachimetrów elektronicznych, osprzęt do tachimetru LEICA TRC 1203 PinPoint R300 oraz osprzętu do niwelatora DNA3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.21.12.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: GPS RTK Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 4 kompletów GPS RTK Wadium - 20 000,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 4 komplety GPS RTK (trzy zgodnie z opisem w załączniku 1 do SIWZ części II pkt 1 i jeden zgodnie z opisem w załączniku 1 do SIWZ część II pkt 2) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.31.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykrywacz urządzeń podziemnych Przedmiotem tej części zamówienia jest dostwa wykrywacza urządzeń podziemnych do precyzyjnej lokalizacji tras kabli i rur z generatorem sygnałowym o mocy minimum 10W. Wadium - 600,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 1 wykrywacz urządzeń podziemnych z osprzętem 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Radiotelefony Przedmiotem tej częsci zamówienia jest dostawa radiotelefonów samochodowych i radiotelefonów przenośnych Wadium - 1 400,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 2 komplety radiotelefonów samochodowych i 8 kompletów radiotelefonów przenośnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.53.10.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: komplety terminali satelitarnych Wadium - 33 000,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 2 komplety terminali satelitarnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.35 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: plotery wielkoformatowe sieciowe Wadium - 2 000,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 2 ploterów wielkoformatowych sieciowych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: skanery kolorowe wielkoformatowe sieciowe i 2 skanery płaskie kolorowe Wadium - 4 500,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: dostawa 2 skanerów kolorowych wielkoformatowych sieciowych i 2 skanerów płaskich kolorowych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.10.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Polowe zespoły prądotwórcze Wadium - 5 200,00 PLN. 3) Zakres lub wartość: 2 polowe zespoły prądotwórcze 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.