eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29289

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, do kontaktów: Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital.szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera - Dział Zamówień Publicznych, Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera - Dział Zamówień Publicznych, Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera - Kancelaria, Krystyna Manelska, ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, fax 056 6596128, e-mail: zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl, www.szpital-bielany.torun.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zad.Nr 1-Lignina, wata operacyjna, podkłady ochronno-higieniczne, podkłady higieniczne Zad.Nr 2-Gaza bawełniana, gaza wyjałowiona, kompresy n/wyjałowione, kompresy jałowe Zad.Nr 3-opaska elastyczna,uciskowa, opaska tkana gazowa, opaska dziana podtrzymująca, opaska gipsowa opaska podgipsowa-bawełniana Zad.Nr 4-plaster z opatrunkiem, plaster jedwabny, plaster bawełniany, plaster hypoalergiczny, tasma samoprzylepna włókninowa, wyjałowiony przylepiec z opatrunkiem Zad.Nr 5-chusta trójkątna z tkaniny, tupfery gazowe, setony, elastyczna siatka opatrunkowa Zad.Nr 6-opatrunek parafinowy, opatrunek chłonny do ran głębokich, opatrunek hydropolimerowy,samoprzylepny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera w Toruniu - Apteka Szpitalna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zad.Nr 1-Lignina,wata operacyjna,podkłady Zad.Nr 2-Gaza bawełniana;wyjałowiona,kompresy Zad.Nr 3-opaska elastyczna;uciskowa;tkana gazowa;dziana podtrzymująca;gipsowa; podgipsowa-bawełniana Zad.Nr 4-plaster z opatrunkiem;jedwabny;bawełniany;hypoalergiczny,taśma samoprzylepna włókninowa,wyjałowiony przylepiec z opatrunkiem Zad.Nr 5-chusta trójkątna z tkaniny,tupfery gazowe,setony,elastyczna siatka opatrunkowa Zad.Nr 6-opatrunek parafinowy;chłonny do ran;hydropolimerowy,samoprzylepny. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie Nr 1 - 1.398,95 PLN Zadanie Nr 2 - 4.414,60 PLN Zadanie Nr 3 - 1.308,06 PLN Zadanie Nr 4 - 641,03 PLN Zadanie Nr 5 - 1.427,59 PLN Zadanie Nr 6 - 165,63 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, np. aktualny wyciąg z rejestru handlowego lub wypis z rejestru działalności gospodarczej, wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Oferowana cena - 90% Termin dostawy - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: W.Sz.Z: TZ-280-47/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie szpitalnej lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.08.2005, godzina 10:00, Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Lignina, wata operacyjna, podkłady ochronno-higieniczne, podkłady higieniczne. 3) Zakres lub wartość: Lignina arkusze-10.000 kg, wata operacyjna a 500G-1.500 kg, podkłady ochronno-higieniczne 33cm x 50cm- 150.000 szt., podkłady higieniczne 60cm x 90cm z wkładem papierowym-24.000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19, 33.14.11.14. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Gaza bawełniana, gaza wyjałowiona, kompresy n/wyjałowione, kompresy jałowe. 3) Zakres lub wartość: Gaza bawełniana - 90 cm - 80.000 mb, gaza wyjałowiona-1m2-10.000 szt., kompresy n/wyjałowione-3.650.000 szt., kompresy jałowe-870.000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opaska elastyczna, uciskowa, opaska tkana gazowa, opaska dziana podtrzymująca, opaska gipsowa opaska podgipsowa-bawełniana. 3) Zakres lub wartość: opaska elastyczna, uciskowa-16.000 szt., opaska tkana gazowa-10.000 szt., opaska dziana podtrzymująca-85.000 szt., opaska gipsowa - 9.000 szt. opaska podgipsowa-bawełniana- 3.000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11, 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: plaster z opatrunkiem, plaster jedwabny, plaster bawełniany, plaster hypoalergiczny, taśma samoprzylepna włókninowa, wyjałowiony przylepiec z opatrunkiem. 3) Zakres lub wartość: plaster z opatrunkiem-1.000 szt., plaster jedwabny 2.000 szt., plaster bawełniany-5.000 szt., plaster hypoalergiczny-9.000 szt., taśma samoprzylepna-100 szt., wyjałowiony przylepiec z opatrunkiem-8.500 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: chusta trójkątna z tkaniny, tupfery gazowe, setony, elastyczna siatka opatrunkowa. 3) Zakres lub wartość: chusta trójkątna z tkaniny-2.000 szt., tupfery gazowe-700.000 szt., setony-2.000 szt., elastyczna siatka opatrunkowa-600 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: opatrunek parafinowy, opatrunek chłonny do ran głębokich, opatrunek hydropolimerowy, samoprzylepny. 3) Zakres lub wartość: opatrunek parafinowy-1.000 szt., opatrunek chłonny do ran głębokich-2.500 szt., opatrunek hydropolimerowy, samoprzylepny-2.000 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.