eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkPRZEBUDOWA PLACU PARKINGOWEGO PRZY BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM NADLEŚNICTWA KLUCZBORK



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29287

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kluczbork: PRZEBUDOWA PLACU PARKINGOWEGO PRZY BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM NADLEŚNICTWA KLUCZBORK Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, do kontaktów: Sekretarz Nadleśnictwa - mgr inż. Ireneusz Protaś Specj.d/s zam.publ.- mgr inż. Natalia Szatniewska, ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, fax 077 4182323, e-mail: kluczbork@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, Sekretarz Nadleśnictwa - mgr inż. Ireneusz Protaś Specj.d/s zam.publ.- mgr inż. Natalia Szatniewska, ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077/ 4186565, 4180105, fax 077/ 4182323, e-mail: kluczbork@katowice.lasy.gov.pl, www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL LP Lasy Państwowe; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA PLACU PARKINGOWEGO PRZY BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM NADLEŚNICTWA KLUCZBORK. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ul. Mickewicza 8; 46-200 Kluczbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zlokalizowane na działkach ewidencyjnych nr 95/2 i 94/2 w obrębie ewidencyjnym Kluczbork. Zadanie dotyczy remontu kapitalnego placu parkingowego znajdującego się przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kluczbork, mieszczącego się w Kluczborku przy ul. Mickiewicza 8. Zakres prac według kodów CPV obejmuje następujące zadania: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 45000200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45223300-9 Parkingi 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmiotem rozbiórki są: * Budynek warsztatowo - magazynowy; * Budynek gospodarczy; * Wiaty metalowe, wiata drewniana; * Kanał samochodowy, najazdowy o konstrukcji metalowej; * fragmenty murów ogrodzeniowych ok.45 mb; Po zakończeniu prac demontażowych należy uprzątnąć teren działki i zagospodarować go zielenią niską i wysoką wg projektu. Szczegółowy opis prac wraz z mapami i rysunkami poglądowymi przedstawiony został w metryce projektu rozbiórki będącej załącznikiem do SIWZ. Prace dotyczące małej architektury oraz zieleni niskiej i wysokiej: * Wykonanie i montaż kratownic drewnianych o wymiarach 1,80 x 1,80m na murach o łącznej długości 88m, * Wykonanie kaskady wysokości do 3m z dwoma ciekami wodnymi wraz z oczkiem wodnym o powierzchni do 30m2, z pompą, * Wykonanie ścieżki z drewnianych, okorowanych pniaków na podsypce żwirowej długości ok.5mb, plastry o Ø ok.20 - 30 cm i wysokości 25 cm, * Zagospodarowanie terenu roślinnością (wg wykazu). Roboty budowlane obejmują: * Remont chodnika wzdłuż pasa Drogi Powiatowej (ul. Mickiewicza), * Remont drogi dojazdowej z nawiązaniem do istniejącego zjazdu z Drogi Powiatowej, * Remont parkingu i miejsc postojowych, * Wymianę kolektora deszczowego, * Wymianę przyłączy z rynien, * Wymianę studzienek rewizyjnych, * Budowę przyłącza kanalizacji deszczowej. Obmiar prac w zakresie nawierzchni drogowej jezdni i chodników: * droga dojazdowa wraz z parkingiem 1021,3 m2, * chodnik do przełożenia 105,6 m2, Obmiar prac w zakresie liniowych sieci sanitarnych: * Kanał Ø 300 z rur Witros 31,5 mb, * Przyłącze wpustów deszczowych 4,5 mb * Przyłącza rynien Ø 160 rur PVC 24,5 mb, * Studzienki rewizyjne Ø 1200 2 szt., * Wpust deszczowy z osadnikiem i koszem 3 szt. Docelowo parking powinien dysponować 14-stoma miejscami postojowymi o wymiarach: * 13 miejsc zwykłych o wymiarach 2,6 x 4,7m * 1 miejsce parkingowe przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 4,7m. Projektuje się następujące warstwy nawierzchni parkingu i chodnika: Parking i droga dojazdowa: * Betonowa kostka brukowa koloru czerwonego (typ podwójne T) - 8cm, * Podsypka z miału kamiennego 0/5mm - 3cm, * Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa kamiennego łamanego, o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - 15 cm, * Istniejąca warstwa podbudowy (grunt piaszczysty, miał kamienny) stabilizowana cementem o R=2,5 MPa - 15 cm Suma grubości konstrukcji 41 cm. Chodnik (przełożenie z uzupełnieniem budowy): * Betonowa kostka brukowa koloru czerwonego (10 x 20) - 6 cm, * Podsypka z miału kamiennego 0/5 mm - 3 cm * istniejąca podbudowa chodnika, Krawężniki: Droga dojazdowa oraz parking będą obramowane krawężnikami betonowymi, wystającymi, ułożonymi na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm i na ławie betonowej z oporem (30 x 15) + (30 x 10) cm (0,060m3/mb) z betonu B-15, o prześwicie 12 cm. Pozostały zakres prac, wymagania dotyczące norm i specyfikacji technicznych oraz warunki dotyczące BHP i tymczasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, a także sposób zagospodarowania terenu zielenią wraz z wykazem roślin zostały przedstawione w projekcie budowlanym sporządzonym przez Biuro Projektowe i Usług Inwestycyjnych, Anna Sołtysik z siedzibą w Kluczborku oraz w STWIORB i przedmiarze robót budowlanych będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: WARUNKI PODMIOTOWE: I W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 4-8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). II W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Wykaz zrealizowanych prac musi zawierać: - nazwę i rodzaj inwestycji - wartość wykonanych robót - nazwę Zamawiającego, dla którego wykonano zamówienie Na potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością Wykonawca przedłoży listy referencyjne. III W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę nie mniejszą niż 200 000,00zł. W przypadku nie złożenia któregokolwiek z wymienionych dokumentów dotyczących warunków podmiotowych Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia na podstawie art. 26, ust. 3 ustawy. Wykonawcy, którzy nie uzupełnią dokumentów podmiotowych, w wyznaczonym terminie, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust.2, pkt.3, a ich oferta zostanie odrzucona zgodnie z art.24, ust.4. WARUNKI PRZEDMIOTOWE: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych Wykonawca przedłoży atesty dla materiałów wykorzystanych przy przebudowie placu parkingowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.00.02.00 - 45.00.02.00 Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie dotyczy remontu kapitalnego placu parkingowego znajdującego się przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kluczbork, mieszczącego się w Kluczborku przy ul. Mickiewicza 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 8 000,00zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. Pieniądzu 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: BGŻ: 10203000451110000000433030 W dniu składania ofert (przed upływem terminu do ich złożenia) wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do złożonej oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. atr.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Dz dnia 9 lutego 2004 r., nr 19, poz.177 z późn. zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty powinny być złożone w oryginale, Zamawiający dopuszcza złożenie kopii dokumentów, które muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i parafowane przez Osoby uprawnione. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. W przypadku nie złożenia wymaganego oświadczenia lub innych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta złożona przez niego zostanie odrzucona (art.24, ust.2, pkt.3 ustawy, z zastrzeżeniem art.26, ust.3 ustawy - dotyczy warunków podmiotowych). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: Każdy z Dostawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: WARUNKI PODMIOTOWE: I W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 4-8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, pkt 9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). II W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; Wykaz zrealizowanych prac musi zawierać: - nazwę i rodzaj inwestycji - wartość wykonanych robót - nazwę Zamawiającego, dla którego wykonano zamówienie Na potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością Wykonawca przedłoży listy referencyjne. III W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę nie mniejszą niż 200 000,00zł. W przypadku nie złożenia któregokolwiek z wymienionych dokumentów dotyczących warunków podmiotowych Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia na podstawie art. 26, ust. 3 ustawy. Wykonawcy, którzy nie uzupełnią dokumentów podmiotowych, w wyznaczonym terminie, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust.2, pkt.3, a ich oferta zostanie odrzucona zgodnie z art.24, ust.4. WARUNKI PRZEDMIOTOWE: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych Wykonawca przedłoży atesty dla materiałów wykorzystanych przy przebudowie placu parkingowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 70 2. okres gwarancji na wykonane prace budowlane 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.