Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Kielce: Roboty budowlane remontowe i adaptacyjne
Numer ogłoszenia: 292815 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, faks 041 3454392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane remontowe i adaptacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych polegających na: część 1 zamówienia: - adaptacji i remoncie pomieszczeń piwnicznych w siedzibie Zamawiającego, - malowaniu klatek schodowych, część 2 zamówienia: - wymianie posadzek. Szczegółowe zakresy zamówienia określają odpowiednie przedmiary robót. Zamawiający wymaga wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami wykonawstwa i odbioru robót, Polskimi i Branżowymi Normami, instrukcjami producentów materiałów. Zastosowane materiały muszą posiadać aktualne atesty lub aprobaty techniczne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł. (sześć tysięcy zł.) jeśli oferta będzie na obie części zamówienia lub 4 000 zł. na część 1 i 2 000 zł na część 2.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykazali się wykonaniem co najmniej dwóch realizacji (na każdą z części postępowania) w zakresie robót określonych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum brutto 100000 zł (sto tysięcy zł.) na pierwszą część i 60000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł.) na drugą część, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i odebrane zgodnie z obowiązującymi procedurami, - dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia w tym: kierownik budowy - uprawnienia budowlane; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 3.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wykonawca posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300000 zł. 5. Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz wykonanych robót remontowych o wartości minimum brutto 100000 zł (sto tysięcy zł.) na pierwszą część i 60000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł.) na drugą część) wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wskazanie osoby kierownika budowy z załączeniem dokumentów - uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce w sekretariacie - pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce w sekretariacie - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja i remont.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja i remont pomieszczeń piwnicznych w siedzibie Zamawiającego, Malowanie klatek schodowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana posadzek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana posadzki w stołówce zamawiającego, salach fizykoterapeutycznych oraz na jednym z ciągów komunikacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5, 45.26.23.21-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





