eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUtrzymanie porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Przemyśl: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 292796 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783416, faks 016 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmprzemysl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez zamawiającego. Budynki i posesje będące w administracji zamawiającego podzielone są na tzw. Rejony sprzątania: Rejon A - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Mariacka 2, - Mickiewicza 69, - Mickiewicza 71, - Lwowska 2, - Lwowska 2a, - Lwowska 3, - Lwowska 5, - Lwowska 10, - Włodzimierza Bilana 1, - Włodzimierza Bilana 3, - Zana 3, - Wincentego Pola 20, - Wincentego Pola 30, - Wincentego Pola 25, - Mierosławskiego 25, - Mierosławskiego 4, - Mierosławskiego 8; Rejon B - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Bohaterów Getta 19, - Bohaterów Getta 30, - Bohaterów Getta 34, - Czarnieckiego 22, - Czarnieckiego 35, - Szymanowskiego 6, - Szymanowskiego 7, - Szymanowskiego 8, - Dekerta 3, - Konopnickiej 1, - Podhalańczyków 4, - Reymonta 23; Rejon C - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Dworskiego 51, - Dworskiego 71, - Dworskiego 93, - Dworskiego 95, - Dworskiego 95a, - Dworskiego 102, - Korzeniowskiego 5, - Słowackiego 75, - Słowackiego 81, - Sierakowskiego 12, - Słowackiego 69a, - Słowackiego 49, - Słowackiego 47, - Słowackiego 43, - Słowackiego 41, - Słowackiego 35, - Słowackiego 15; Rejon D - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Kilińskiego 9, - Głowackiego 8, - Głowackiego 12, - Leszczyńskiego 12, - Tarnawskiego 18, - Tarnawskiego 20, - Tarnawskiego 26, - Zamenhoffa 4, - Dworskiego 70, - Dworskiego 76, - Dworskiego 80, - Dworskiego 84, - Dworskiego 78; - Smolki 28, - Smolki 30, - Łukasińskiego 1; Rejon E - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Basztowa 6, - Basztowa 10, - Basztowa 12, - Basztowa 14, - Komisji Edukacji Narodowej 7, - Władycze, 2, - Władycze 4, - Władycze 6, - Władycze 8, - Władycze 10, - Władycze 11, - Władycze 15, - Władycze 19, - Śnigurskiego 14, - Śnigurskiego 16, - Śnigurskiego 18. 2. Szczegółowe zestawienie powierzchni sprzątanych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Usługa sprzątania (zakres czynności gospodarza domu) obejmowała będzie: 3.1. Czynności wykonywane codziennie: a) zamiatanie klatek schodowych, b) zamiatanie korytarzy piwnicznych, c) zamiatanie pralni i suszarni, d) zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości; 3.2. Czynności wykonywane doraźnie: a) usuwanie śniegu i lodu z chodnika przyległego do nieruchomości tzw. pryzmowanie przy skraju chodnika (w przypadku wystąpienia opadów śniegu usługa wykonywana będzie także w soboty oraz niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy), b) doraźne sprzątanie strychu, c) doraźne sprzątanie podwórka (szczególnie z liści w okresie jesiennym), d) doraźne sprzątanie terenów zielonych (szczególnie z liści w okresie jesiennym); 3.3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) mycie podłóg klatki schodowej, b) mycie balustrad i poręczy, c) mycie lamperii, d) mycie drzwi bramowych, e) mycie okien i parapetów na klatkach schodowych; 3.4. Czynności wykonywane doraźnie, w uzgodnieniu z administratorem budynku: a) sprzątanie terenów zielonych ze skoszonej trawy (bez wywózki), b) doręczanie mieszkańcom budynków drobnej korespondencji oraz naklejanie ogłoszeń, c) wykonywanie innych czynności na polecenie administratora budynku, wchodzących w zakres utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach. 4. Wszystkie czynności wchodzące w zakres usługi, wymienione w ust. 3, wykonawca będzie wykonywał sprzętem oraz środkami czystości powierzonymi mu przez zamawiającego. Zamawiający zapewni wykonawcy stały dostęp do sprzętu (miotły, łopatki, łopaty do śniegu, skuwacze do lodu itp.) oraz środków czystości (płyny do mycia, piasek, sól, ścierki, mopy itp.) za pośrednictwem administratorów budynków. 5. Usługa utrzymania czystości i porządku wykonywana będzie w dniach i godzinach przyjętych u zamawiającego za dni i godziny pracujące, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. W okresie od jesieni do wiosny, w czasie występowania opadów śniegu, usługa usuwania śniegu i lodu z chodnika przyległego do nieruchomości wykonywana będzie doraźnie również w soboty oraz niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy, niezwłocznie i niezależnie od pory dnia, celem zapewnienia mieszkańcom administrowanych nieruchomości maksymalnego bezpieczeństwa (brak poślizgu na chodnikach). 6. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami gospodarczymi w administrowanych budynkach, spełniających rolę pomieszczeń służbowych. Budynki administrowane przez zamawiającego stanowią własność funkcjonujących w nich wspólnot mieszkaniowych. W niektórych budynkach (co najmniej jeden budynek w każdym rejonie) posiada zorganizowane pomieszczenie na przechowywanie sprzętu i środków czystości. Pomieszczenia te nie są wyposażone w instalacje elektryczne i wodnokanalizacyjne. Pomieszczenia, o których mowa powyżej, zostaną wskazane wykonawcy przez administratorów budynków. Pomieszczenia sanitarne do higieny osobistej znajdują się w siedzibie zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi sprzątania budynków mieszkalnych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwie usługi sprzątania budynków mieszkalnych w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2A lub odpowiednio 2B do SIWZ. 3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmprzemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Przemyślu ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.