eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont nawierzchni chodnika przy ul. Augustowskiej w Olsztynie (od Al. Pi³sudskiego w kierunku ul. Bia³ostockiej - I etap)

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-10-19

Olsztyn: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Augustowskiej w Olsztynie (od Al. Pi³sudskiego w kierunku ul. Bia³ostockiej - I etap)
Numer og³oszenia: 292775 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarz±d Dróg i Mostów w Olsztynie , ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5353500, faks (0-89) 535-35-01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzdim.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni chodnika przy ul. Augustowskiej w Olsztynie (od Al. Pi³sudskiego w kierunku ul. Bia³ostockiej - I etap).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodnika przy ul. Augustowskiej w Olsztynie (od Al. Pi³sudskiego w kierunku ul. Bia³ostockiej - I etap) Zakres robót obejmuje: - zdjêcie warstwy humusu - rozbiórkê istniej±cej nawierzchni chodnika z p³yt betonowych 35x35x5cm, - rozbiórkê nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na ³uku wzd³u¿ projektowanego krawê¿nika, - rozbiórkê nawierzchni zjazdu z trylinki, - rozbiórkê krawê¿ników betonowych wraz z ³aw± betonow± z oporem, - rozbiórkê obrze¿y betonowych, - demonta¿ s³upka przeszkodowego, - wykonanie koryta pod konstrukcjê zjazdu, - wykonanie koryta pod konstrukcjê chodnika, - wykonanie profilowania i zagêszczenie pod³o¿a, - ustawienie krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej z oporem, - ustawienie obrze¿y chodnikowych, - regulacje pionow± studzienek telefonicznych i rewizyjnych, - u³o¿enie warstw konstrukcyjnych zjazdów, - u³o¿enie warstw konstrukcyjnych chodnika, - odtworzenie trawnika wzd³u¿ projektowanego chodnika na szeroko¶ci 1,0m - uzupe³nienie szczelin miêdzy nawierzchni± bitumiczn± a krawê¿nikiem mas± zalewow± Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 5 i 6 do siwz. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45112710-5 Roboty kszta³towania terenów zielonych.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³ siê wykonaniem minimum 2 robót budowlanych obejmuj±cych w szczególno¶ci wykonanie/remont chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 100m2 ka¿da,

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1) wynagrodzenia okre¶lonego w § 5 ust. 2, w przypadku urzêdowych zmian w obowi±zuj±cych przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 2) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez zamawiaj±cego, b) konieczno¶ci udzielenia zamówieñ dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, je¿eli wykonawca w zwi±zku z wykonywaniem zamówienia dodatkowego nie bêdzie móg³ dotrzymaæ terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, c) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wyst±pienia takich warunków atmosferycznych, które ze wzglêdów obiektywnych uniemo¿liwiaj± wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisuj±cych przedmiot zamówienia - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru, e) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, f) wyst±pienia awarii nie zawinionej czynno¶ciami lub nie wynikaj±cej z zaniechania czynno¶ci, do których wykonawca by³ zobowi±zany, g) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, h) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach okre¶lonych w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, 3) osoby podwykonawcy, pod warunkiem zachowania obowi±zku, o którym mowa w § 11, 2. W przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowe terminy realizacji, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy bêdzie okresowi przerwy lub postoju. 3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, pok. 108,.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, pok. 112.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.