To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Lublin: Rozbudowa sytemu kontroli dostępu dla terenu KPP w Kraśniku ul. Lubelska 83
wraz z robotami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 292554 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259042 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sytemu kontroli dostępu dla terenu KPP w Kraśniku ul. Lubelska 83 wraz z robotami towarzyszącymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót branży budowlanej i elektrycznej oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) montaż szlabanu wjazdowego na teren KPP w Kraśniku wraz z dostarczeniem 5 szt. pilotów b) montaż kontroli dostępu na wjeździe na teren KPP w Kraśniku (szlaban oraz furtka) c) montaż kontroli dostępu na drzwiach wejściowych do pomieszczeń szatni (pomieszczenia po byłym kasynie) d) dostarczenie 144 szt. kart do kontroli dostępu wraz z etui i smyczą e) wygrodzenie terenu komendy wraz z montażem furtki f) montaż oświetlenia na elewacji budynku komendy 3. Wymagania stawiane wykonawcom: a) Akceptacja warunków umowy w całości, b) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w STWiORB wymaganych dokumentów, a w szczególności: opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, wypisów oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczych, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż. c) Wykonawca winien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnił je w wynagrodzeniu, d) Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. e) Wykonawca winien posiadać Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie regulowanym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). f) Podczas przygotowania oferty Wykonawca oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz wizjach remontowanego obiektu. g) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia celem realizacji zadania, w tym pomiary instalacji elektrycznej - ochronne i kontrolne, h) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, i) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
- KONSUS Centrum Systemów Zabezpieczeń i Nadzoru Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 19, 20-701 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31656,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37500,00
Oferta z najniższą ceną: 37500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddział Terenowy w Lublinie w okresie 18 miesięcy
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy pomp insulinowych
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Roboty budowlane ujęte w trzech zadaniach związane z realizacją projektu FEMP.05.11-IZ.00-0409/24 pn.: "Utworzenie poradni urologicznej wraz z oddziałem jednodniowym leczenia chorób urologicznych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





