Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.
Numer ogłoszenia: 292537 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja produktu. Zakres zamówienia: 1) zestaw komputerowy - 11 szt. 2) drukarka monochromatyczna A4 - 18 szt. 3) zasilacz awaryjny (UPS) - 6 szt. 4) przełącznik aktywny zarządzany - 4 szt. 5) NAS - 1 szt. 6) skaner dokumentów - 2 szt. 7) jednostka centralna RACK - 1 szt. 8) akcesoria komputerowe: Szyny RACK 19 do serwera Maxdata - 1 zestaw; Szyny RACK 19 do serwera DELL - 1 zestaw, Wyposażenie szafy RACK 19 - 1 zestaw; Pamięć RAM do serwera Maxdata Platinum 3210 - 1 zestaw; Pamięć RAM do serwera DELL Power Edge 2900 - 1 zestaw; Pamięć RAM do serwera Fujitsu Siemens - 1 zestaw; Pamięć RAM DDR - 30 szt.; Pamięć RAM DDR2 - 30 szt.; Pamięć RAM DDR3 - 8 szt.; Pamięć RAM SO-DIMM DDR - 20 szt.; Pamięć RAM SO-DIMM DDR2 - 10 szt.; Procesor Xeon DP - 1 szt.; Procesor Intel Core2 - 2 szt.; Pamięć Flash - 2 szt.; Płyta główna - 2 szt.; Karta graficzna - 3 szt.; Karta muzyczna - 2 szt.; Zasilacz ATX - 2 szt.; Obudowa ATX - 2 szt.; Dysk twardy 3,5 1000 - 10 szt.; Dysk twardy 3,5 500 - 4 szt.; Dysk twardy 2,5 - 5 szt.; Dysk twardy SAS - 2 szt.; Kontroler RAID - 1 szt.; Streamer - 1 szt.; Backplane - 2 szt.; Stacja lutownicza - 1 szt.; Ładowarka do akumulatorów - 1 zestaw; Zestaw narzędzi do naprawy/rozbudowy komputerów PC i serwerów - 1 zestaw; Klawiatura bezprzewodowa - 2 szt.; Myszka bezprzewodowa - 1 szt.; Zestaw głośników komputerowych - 7 szt.; Akcesoria PPC - 1 zestaw; Środek do czyszczenia monitorów LCD - 200 szt.; Akumulator do zasilacza awaryjnego RBC2 - 5 szt.; Akumulator do zasilacza awaryjnego RBC17 - 7 szt. 9) oprogramowanie: Spy Sweeper 5 aktualizacja - 2 szt.; FORUM Ewidencja Sprzętu Komputerowego i oprogramowania aktualizacja - 1 szt.; Norton SystemWorks 2009 PL Premier aktualizacja - 2 szt.; Symantec Endpoint Protection 11 PL - 91 szt.; Safe@Office Support Plan U225 [STAV-CPSB] - 1 szt.; Norton Ghost 14 PL - 2 szt.; Windows Vista Ultimate PL SP1 DVD - 2 szt.; SlySoft CloneCD+CloneDVD - 1 szt.; Symentec Endpoint Protection 11 PL - 12 szt.; Symentec BackupExec 12 Serwer - 1 szt.; Symentec BackupExec 12Agent Exchange - 1 szt.; ABF Outloook Backup - 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia właściciela/ właścicieli firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 3. Do oferty należy dołączyć: a) Specyfikacja produktu - Załącznik Nr 1 b) formularz cenowy - Załącznik Nr 4 c) parafowany formularz umowy - załącznik Nr 5 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał dokumentu lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być złożone przez każdy podmiot, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasta i Gmina Sochocin
- "Zakup, wdrożenie, konfiguracja urządzeń i rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa "
- Dostawa sprzętu informatycznego do wyposażenia nowego budynku Sądu Rejonowego w Legionowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.