Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Kraków: roboty budowlane - 2 zadania:
zadanie 1: wykonanie wewnętrznego wiatrołapu przy wejściu głównym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
zadanie 2: wykonanie zewnętrznego wiatrołapu przy wejściu bocznym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 292525 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, faks (012) 293-58-98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.krakow.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane - 2 zadania: zadanie 1: wykonanie wewnętrznego wiatrołapu przy wejściu głównym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie zadanie 2: wykonanie zewnętrznego wiatrołapu przy wejściu bocznym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - 2 zadania: a)Zadanie 1: wykonanie wewnętrznego wiatrołapu przy wejściu głównym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1 A - specyfikacja techniczna zamówienia, załącznikiem nr 2 A projekt budowlany i załącznikiem nr 3 A- przedmiar robót. b)Zadanie 2: wykonanie zewnętrznego wiatrołapu przy wejściu bocznym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1 B - specyfikacja techniczna zamówienia, załącznikiem nr 2 B -projekt budowlany i załącznikiem nr 3 B- przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 6 A do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 6 B , na podstawie art. 44 ustawy Pzp (oświadczenie może być składane łącznie dla zadania 1 i 2),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 6 A do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 6 B , na podstawie art. 44 ustawy Pzp (oświadczenie może być składane łącznie dla zadania 1 i 2), -wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 11 A i/lub B do SIWZ (składane dla każdego zadania odrębnie). - zadanie 1 i 2: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się: realizacją minimum dwóch (2) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (zadanie 1: wykonanie konstrukcji ze stali nierdzewnej, zadanie 2: wykonanie konstrukcji ze stali aluminiowej) i wartością - minimum 45 000 zł brutto każda (zadanie 1 i 2), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 6 A do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 6 B , na podstawie art. 44 ustawy Pzp (oświadczenie może być składane łącznie dla zadania 1 i 2),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 6 A do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 6 B , na podstawie art. 44 ustawy Pzp (oświadczenie może być składane łącznie dla zadania 1 i 2), -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje osobami (minimum jedną osobą), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (tzn. posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składane dla każdego zadania odrębnie, Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 8 A i/lub B do SIWZ), -oświadczenie/a, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (składane dla każdego zadania odrębnie, Wykonawca może skorzystać z załącznika nr 9 A i/lub B do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 6 A do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 6 B , na podstawie art. 44 ustawy Pzp (oświadczenie może być składane łącznie dla zadania 1 i 2),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ, -Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 10 A i/lub B do SIWZ, -Przedmiar robót - załącznik nr 3 A i/lub B do SIWZ, -Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum. Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału, kopii potwierdzonej przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie(składane łącznie dla zadania 1 i 2).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących wypadkach: a)w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu leżących po stronie Zamawiającego (np. przyczyny organizacyjne, niezapewnienie możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac) lub wynikających z konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. b)termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku przedłużającego się poza wynikający z obowiązującego prawa, a więc z winy instytucji wydających, terminu wydania niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stosownych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, itp. c)zmiana osoby wskazanej w ofercie jako Kierownik budowy, może nastąpić na wniosek Wykonawcy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, z zastrzeżeniem spełniania wymagań określonych w § 8 ust. 3 umowy, w przypadku: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; -niewywiązywania się Kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy; -jeżeli zmiana Kierownika budowy stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.) d)Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany Kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca jest zobowiązany zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, z zastrzeżeniem spełniania wymagań określonych w § 8 ust. 3 umowy. Wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca. Zmiany nie dotyczące postanowień umownych, np. zmiana danych teleadresowych lub numeru konta bankowego spowodowane przyczynami organizacyjnymi, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której zmiany dotyczą, drugiej Stronie. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w formie pisemnego aneksu, zgodnie z brzmieniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Wystąpienie przypadków określonych w pkt. 15.2 nie zobowiązuje Zamawiającego do dokonania zmian umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://janek.uek.krakow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Dział Zamówień Publicznych
Budynek Główny, pok. 205 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków Dział Zamówień Publicznych Budynek Główny, pok. 205 B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1: wykonanie wewnętrznego wiatrołapu przy wejściu głównym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: wykonanie wewnętrznego wiatrołapu przy wejściu głównym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1 A - specyfikacja techniczna zamówienia, załącznikiem nr 2 A - projekt budowlany i załącznikiem nr 3 A- przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2: wykonanie zewnętrznego wiatrołapu przy wejściu bocznym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: wykonanie zewnętrznego wiatrołapu przy wejściu bocznym do Budynku Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 1 B - specyfikacja techniczna zamówienia, załącznikiem nr 2 B - projekt budowlany i załącznikiem nr 3 B- przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Dostawa, instalacja i uruchomienie weterynaryjnego, przenośnego aparatu USG do badania koni na potrzeby UPW Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń w zakresie adaptacji do skutków zmiany klimatu
- KR-01/29/25,Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- KR-01/30/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby Studia Muzyki Elektronicznej Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





