eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa płyt CD ze śpiewem ptaków



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Poznań: dostawa płyt CD ze śpiewem ptaków
Numer ogłoszenia: 292507 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płyt CD ze śpiewem ptaków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 000 szt. płyt CD ze śpiewem ptaków w ramach zadania pt: Organizacja wydarzeń związanych z obchodami w 2008 r. Roku Klimatu i Środowiska. Zakres prac obejmuje: a) tłoczenie płyty kompaktowej (CD) wraz z nadrukiem dostarczonego przez Zamawiającego znaku graficznego ( zał. nr 5 do SIWZ). Nagranie trwające 76 minut dostarczy Zamawiający, b) przygotowanie do druku oraz druk okładki płyty, zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem ( zał. nr 5 do SIWZ). Okładka wykonana z materiałów pochodzących w 100% z makulatury - sztywna tektura o gramaturze 250 g/m2, z kieszonką na wkładkę informacyjną. Wkład trzymający płytę wykonany w 100% z makulatury, c) przygotowanie do druku oraz druk wkładki informacyjnej, zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego projektem, w formie książeczki drukowanej obustronnie, 12-16 stron, zszytej. Całość wydrukowana w pełnym kolorze na papierze - 100% makulatury, 115 g/m2, d) dostawa do siedziby Zamawiającego tj. do Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Poznania, adres: ul. Gronowa 22a, Poznań,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00 - 78.11.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81967 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ALAUDA, Ul. 3 Maja 30, 62-041 Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77940
  • Oferta z najniższą ceną: 77940 oferta z najwyższą ceną: 77940
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.