To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: Dostawa Odczynników i materiałów zużywalnych do serologii grup krwi Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, do kontaktów: Krystyna Sobczak, ul. Chocimska, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331, e-mail: zaopat@ihit.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.ihit.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 49 poz. 15606 z 06.03.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 61359 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Odczynników i materiałów zużywalnych do serologii grup krwi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Odczynniki i materiały zużywalne do serologii grup krwi 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APR Marketing sp. z o.o., ul. Patriotów 179/181, 04-881 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 615-75-46, fax 022 615-75-46, e-mail: aprmarketing@wp.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 30710.00 Oferta z najniższą ceną: 30710.00 / oferta z najwyższą ceną: 30710.00 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: zadanie nr 2. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Katowice, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. Polska/śląskie, tel. 032 20-87-301, fax 032 25-16-144, e-mail: zam_publ@rckik-katowice.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 35207,50 Oferta z najniższą ceną: 35207,50 / oferta z najwyższą ceną: 42334,00 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: zadanie nr 3. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nobipharm sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 633-98-02, fax 022 633-98-02, e-mail: nobipharm-przetargi@tlen.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 25471,41 Oferta z najniższą ceną: 25471,41 / oferta z najwyższą ceną: 25471,41 Waluta: PLN Część nr: 4 Nazwa: zadanie nr 4. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diahem AG Diagnostics Products, Schlosserstrasse 4, Bulach CH-8081, woj. Szwajcaria, tel. 012 416-36-82, fax 012 416-36-92, e-mail: infopl@diahem.com. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 154135,24 Oferta z najniższą ceną: 154135,24 / oferta z najwyższą ceną: 154135,24 Waluta: PLN Część nr: 5 Nazwa: zadanie nr 5. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APR Marketing sp. z o.o., ul. Patriotów 179/181, 04-881 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022 615-75-46, fax 022 615-75-46, e-mail: aprmarketing@wp.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 3900.00 Oferta z najniższą ceną: 3900.00 / oferta z najwyższą ceną: 3900.00 Waluta: PLN Część nr: 6 Nazwa: zadanie nr 6. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APR Marketing sp. z o.o., ul. Patriotów 179/181, 04-881 Warszawa, woj. Polska/mazowieckie, tel. 022615-75-46, fax 022 615-75-46, e-mail: aprmarketing@wp.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 250.00 Oferta z najniższą ceną: 250.00 / oferta z najwyższą ceną: 250.00 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





