Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Rypin: kurs dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 292341 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, faks 0-54 280-24-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla bezrobotnych - 10 osób Kurs kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: posiada uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w niniejszej Specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp. informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę kursu i termin), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; w przypadku gdy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5, wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; jeżeli wykonawca wskaże narzędzia, urządzenia i sprzęty, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu. Zamawiający prosi o nie wymienianie sprzętu (wyposażenia), które nie ma związku z kursem będącym przedmiotem zamówienia i nie będzie wykorzystywany do jego realizacji, a znajduje się na wyposażeniu bazy lokalowej. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415), szczegółowy opis bazy zajęć teoretycznych (opisać te sale, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których będą uczestnicy kursu rzeczywiście korzystać) i miejsca przeprowadzania zajęć praktycznych z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu, szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne zawarte w rozdziale III pkt 6, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji, oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków, oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu, zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach co najmniej: koszt szkolenia, koszty materiałów, koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu, koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia itd. Warunki dla Wykonawcy; Wykonawca musi przedstawić program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, ramowy program nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej - szczegółowe bloki tematyczne oraz czasowy program realizacji szkolenia ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na realizację poszczególnych zagadnień teoretycznych i praktycznych oraz wskazanie nazwiska wykładowcy, który będzie realizował dany zakres tematyczny, treści szkolenia zgodne z wymaganymi zagadnieniami zawartymi w rozdziale III pkt 6 niniejszej specyfikacji, wykazy literatury, środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Program szkolenia, pod względem merytorycznym, musi być zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Wskazanie dokładnego adresu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie trwania kursu dostęp do zaplecza socjalnego (do dyspozycji kursantów zapewnione napoje: woda mineralna, kawa, herbata) i sanitarnego. Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych nie przekraczających trzech godzin ćwiczeń w ciągu dnia dla jednego uczestnika. Wykonawca musi zapewnić do realizacji szkolenia m.in. wózek jezdniowy z napędem gazowym w związku z realizacją modułu dotyczącego wymiany butli. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia (m. in. długopisy, zeszyty itp.). Powierzenie realizacji szkolenia wykładowcom z odpowiednimi kwalifikacjami tj.: w przypadku osób prowadzących zajęcia teoretyczne - posiadających min. wykształcenie zawodowe, uprawnienia pedagogiczne, odpowiednie przygotowanie zawodowe i praktykę w zawodzie min. 6 miesięcy oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. w przypadku instruktorów praktycznej nauki jazdy muszą dodatkowo posiadać ukończony kurs obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz dokument potwierdzający udział w seminarium metodycznym organizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez ministra właściwego ds. gospodarki uzyskując odpowiedni certyfikat..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 3 - Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 4 - Doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
ul. Nowy Rynek 14
87-500 Rypin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin sekretariat pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





