eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanSukcesywne dostawy manualnych odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Kościan: Sukcesywne dostawy manualnych odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu
Numer ogłoszenia: 292328 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie , ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120855, faks 065 5120707.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy manualnych odczynników laboratoryjnych i drobnego sprzętu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego kosztem i staraniem dostawcy laboratoryjnych odczynników manualnych oraz drobnego sprzętu wraz z analizatorem który będzie dzierżawiony przez zamawiającego o parametrach technicznych nie mniejszych i nie gorszych od określonych Dzierżawa analizatora dotyczy pakietu nr 1.2.10. i 1.2.11 . Przewidywana ilości odczynników i drobnego sprzętu, która mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania Umowy zawierają poszczególne pakiety.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku szczegółowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku szczegółowego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku szczegółowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku szczegółowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunku szczegółowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakres dozwolony przez prawo a w szczególności obejmować: zmianę ilości przedmiotu zamówienia, pozytywną zmianę jakości, parametrów lub innych charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej, zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw, zmianę okresu obowiązywania umowy w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego postępowania na analogiczny przedmiot zamówienia, zmiany mogą objąć zmianę jednostkowych cen brutto tylko i wyłącznie w przypadku gdy wykonawca składając ofertę mimo dołożenie należytej staranności nie mógł pozyskać informacji o możliwości wprowadzenia zmian dotyczących podatku VAT choćby zmiany te były w stadium projektu. Warunkami dokonania zmian wskazanych mogą być: wprowadzenie na rynek przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego , wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego , w szczególności w zakresie organizacji pracy laboratorium, zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, konieczność prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych, zmiany Umowy umożliwiać będą podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet obejmuje 38 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asortyment do wykrywania parazytów kałowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki oraz asortyment do immunohematologii i hematologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 22 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Test półilościowego oznaczenia w surowicy/osoczu prokalecytoniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szybkie testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt sterylny jednorazowy, szkiełka, sprzęt zużywalny, wymazówki, pęsety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podłoża mikrobiologiczne gotowe w probówkach, transportowo-wzrostowe oraz podłoża do przechowywania szczepów kontrolnych i badanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podłoża chromogenne, wybiórczo-namnażające, do oznaczania wrażliwości drobnoustrojów wymagających na płytkach Petriego oraz podłoża do kontroli czystości mikrobiologicznej powierzchni typu cout-tact.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szybka diagnostyka czynników etiologicznych zapalenia górnych dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Test immunochromatograficzny do oznaczania obecności Rotawirusów i Adenowirusów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Barwniki do metody manualnej Grama.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały potrzebne do uzyskiwania atmosfery beztlenowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Testy lateksowe do diagnostyki ( również z materiału bezpośredniego ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: I.E-testy - lekowrażliwość z oznaczeniem wartości MIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Identyfikacja i lekowrażliwość szczepów wraz z kontrolą jakości. Podłoża, testy, krążki do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą aparatu do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje 7 zadań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały bakteriologiczne wraz z aparatem do automatycznego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Test kasetkowy immuno-enzymatyczny do oznaczania toksyny A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Odczynniki do identyfikacji mechanizmów oporności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.49.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.