Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Muszyna: Roboty remontowe- budowlane i instalacyjne
Numer ogłoszenia: 292301 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zielona 20, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 0-18 471 40 14, faks 0-18 477 76 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe- budowlane i instalacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Roboty remontowe- budowlane i instalacyjne. -remont pomieszczeń na prysznice,parter i I piętro,malowanie jadalni,kuchni,pok. nr 26 oraz remont tarasu. -wymiana stolarki okiennej pok. nr 41,40,49,w korytarzu przewiązki /2 okna/,bud. Kujawiaczek /pok. nr.1 i 2./ -malowanie pok. nr 40,41,49,korytarzy I i II piętro,przewiązki ,kaplicy,pok. nr 14,izolatki na I piętrze/,pok. nr 28, -malowanie stolarki drzwiowej pok. nr.5,18,19,malowanie poręczy ,/w korytarzach oraz klatki schodowej / -remont łazienki na I pietrze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art .22 ust 1 ustawy Pzp OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW: 1.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów. 2.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, iż posiadają uprawnienia odpowiednie dla przedmiotu zamówienia. 3.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, iż wykonawca zatrudnia minimum 20 osób produkcyjnych etacie. 4.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy wykonali z należytą starannością przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie , przebudowie,modernizacji , remoncie budynku i o wartości brutto 100 tys. zł każde ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA (art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 B. DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 latach swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót, do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością, 5.Dokument składany przez pracodawcę do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/DRA/ lub KRUS potwierdzających, iż zatrudnia(ją) minimum 20 osób produkcyjnych na etacie. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Ewentualny wykaz podwykonawców w przypadku realizacji zamówienia przy ich udziale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo nowy-sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ,33-370 Muszyna ul. Zielona 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ,33-370 Muszyna ul. Zielona 26,pokój nr 42.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- "Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap III - budowa ogrodów tematycznych: wiklinowego i strefy wypoczynkowej"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





