eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWYKONANIE REMONTU PODDASZA WRAZ Z POMIESZCZENIAMI I KLATKĄ SCHODOWĄ W BUDYNKU OŚRODKA NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO W ZIELONCE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Poznań: WYKONANIE REMONTU PODDASZA WRAZ Z POMIESZCZENIAMI I KLATKĄ SCHODOWĄ W BUDYNKU OŚRODKA NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO W ZIELONCE
Numer ogłoszenia: 292109 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261873 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU PODDASZA WRAZ Z POMIESZCZENIAMI I KLATKĄ SCHODOWĄ W BUDYNKU OŚRODKA NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO W ZIELONCE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu poddasza wraz z pomieszczeniami i klatką schodową w budynku Ośrodka Naukowo-Dydaktycznego w Zielonce gm. Murowana Goślina. 3.1. zakres prac do wykonania: A. Poddasze: rozbiórka podsufitek wraz z izolacją termiczną, rozbiórka boazerii, odbicie tynków, naprawa elementów drewnianych, odgrzybianie belek stropowych, ułożenie nowych izolacji z folii paroszczelnej, paroprzepuszczalnej, z wełny mineralnej, wykonanie ścianek działowych z płyty kartonowo gipsowej zwykłej, wodoodpornej, ognioodpornej, wykonanie robót tynkarsko-gipsowych, malarskich, wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z profili PCV, wymiana stolarki drzwiowej, ułożenie glazury ściennej z płytek ceramicznych, wykonanie posadzek z płyty OSB, wykładziny PCV, płytek ceramicznych w toaletach, wykonanie robót instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania z wymianą grzejników i zaworów. B. Klatka schodowa: Rozbiórka boazerii i starych stopni drewnianych, ułożenie nowych stopni i podstopni z drewna dębowego, wykonanie balustrady z drewna dębowego, wykonanie okładzin ścian z płyt gipsowo kartonowych wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi, wykonanie tynku na bazie żywicy, w holu klatki należy wykonać roboty posadzkarskie. Uwaga: z zamówienia wyłącza się remont dachu. Zakres robót należy wycenić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) - płatnych prób ,badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: B. Komplet dokumentacji przekazywanej wykonawcom: 1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. kosztorysy ślepe, 3. SIWZ. 3.2. Kwalifikacja rodzajowa przedmiotu zamówienia - robota budowlana w rozumieniu: ustawy Prawo zamówień publicznych (Art. 2 pkt., 8 Pzp w związku z Art. 6 ust. 3). 3.3. Kody CPV opisane według Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7, 45 30 00 00-0, 45 31 00 00-3, 45 33 00 00-9 3.4. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.5. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.6. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 3.7. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ROMI-BUD, Niepruszewo, ul. Leśna 32, 64-320 Buk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308815,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285184,44

  • Oferta z najniższą ceną: 285184,44 / Oferta z najwyższą ceną: 287026,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.