Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Bielsko-Biała: Ocieplenie ścian i cokołu budynku połozonego w Bielsku-Białej przy ul. Rzecznej 2
Numer ogłoszenia: 292048 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, faks 033 8145931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ścian i cokołu budynku połozonego w Bielsku-Białej przy ul. Rzecznej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ocieplenia budynku przy ul. Rzecznej 2 w Bielsku-Białej. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach. I etap segment niższy, II etap segment wyższy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące parametry: a) uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz złożenie wymaganych oświadczeń, celem wykazania, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania, b) posiadanie w dyspozycji kierownika(ów) budowy do realizacji niniejszego zamówienia, który(rzy) posiada (ją) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest(są) wpisany(ni) na Listę Izby Inżynierów Budownictwa i posiada(ją) wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, c) zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót izolacji cieplnej budynków, d) przedłożenie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)przedłożenie wymaganych dokumentów, wymienionych w rozdz. V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f)przedłożenie ceny oferty, nie zawierającej błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy, Zamawiający oceni spełnienie warunków przez Wykonawcę na podstawie dołączonych do oferty wymaganych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na podstawie art. 89 ustawy nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 2 ustawy oraz w rozdz. IV, ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), 2) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i art. 24a ustawy (załącznik nr 3 do siwz), 3) aktualny odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 5) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. 2 i 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, 6) kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie wizji lokalnej i przedmiaru robót opracowany szczegółową metodą kalkulacji kosztorysowej, zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze, obejmujący rodzaje zastosowanych materiałów z uwzględnieniem wszystkich parametrów i wymogów technologicznych ujętych w dokumentacji technicznej, 7) wykaz osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia - minimum 6 osób (załącznik nr 5 do siwz), 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności; a) konstrukcyjno-budowlanej (wymagane dla kierownika budowy), b) dodatkowo należy dołączyć kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w tym izolacyjnych w zakresie izolacji cieplnej budynków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (razem nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty). Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie robót izolacji cieplnej w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej. Wymaga się co najmniej 2 zrealizowanych zamówień na roboty budowlane, każde z ostatnich 5 lat (załącznik nr 6 - Wykaz ważniejszych realizacji). Wykaz robót winien zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - wartość brutto zamówienia, - przedmiot wykonanych robót (zakres), - datę (rok) wykonania robót, 10) dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane wykazane w załączniku nr 6 do siwz zostały wykonane należycie, Zamawiający wymaga minimum 2 robót odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (np. referencje od inwestorów lub protokoły odbioru końcowego robót itp.) od Zamawiających dla których były realizowane roboty, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością, referencje winny zawierać: - nazwę i adres Zamawiającego zlecającego robotę, - przedmiot wykonywanych robót (lokalizacja, zakres), - ocenę wykonania robót dokonaną przez Zamawiającego, - datę (rok) wykonania robót, 11) aktualną (tj. taką której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 12) w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie związania z ofertą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy, 13) dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (rzeczowo i kwotowo), brak wskazania w ofercie przyszłego podwykonawcy oraz zakresu wykonywanego przez niego zadania skutkować będzie niemożliwością późniejszego ubiegania się Wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie zakresu powierzanych mu czynności. Wykonawca bezwzględnie zapewni, w umowach z podwykonawcami, aby suma wynagrodzeń ustalona w nich za zakres prac wykonywanych w podwykonawstwie nie przekroczyła wynagrodzenia przypadającego za ten zakres prac w jego ofercie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki MIeszkaniowej ul. LIpnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, pokój nr 30 (III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26, pokój nr 6 - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i wdrożenie systemu ochrony poczty elektronicznej - projekt Cyberbezpieczny Samorząd.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX / 2025.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora równowagi kwasowo-zasadowej dla potrzeb BCO-SM im. J.Pawła II w B-B wraz ze szkoleniem personelu z obsługi aparatu
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa generatorów molibdenowo-technetowych wraz z ligandami oraz radiofarmaceutykami dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku przedszkola i świetlicy w Łaziskach
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Wilkanowie
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - biurowego oraz rozbudowa o budynek garażowo - magazynowy na potrzeby OSP Łochów Fabryczna i Urzędu Gminy w Łochowie
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystyki, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Krakowskiej 16A".
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.