Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Warszawa: Rozbudowa systemu INFOKORKI (mobilne punkty kamerowe)
Numer ogłoszenia: 292021 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Systemu Monitoringu , ul. Bracka 18/15, 00-028 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8270277 w. 120, faks 0-22 8275331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu INFOKORKI (mobilne punkty kamerowe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji, uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień gestorów infrastruktury oraz rozbudowa - wykonana (pod klucz) - istniejącego systemu Infokorki obejmująca zaprojektowanie, dostawę urządzeń i materiałów, budowę torów transmisyjnych, budowę kabli światłowodowych oraz montaż i uruchomienie rozbudowanego systemu Infokorki wraz z aktualizacja o nowe punkty kamerowe istniejącej strony Infokorki Urzędu Miasta: (http://um.warszawa.pl/infokorki/index.php). W ramach rozbudowy systemu Infokorki Wykonawca wybuduje dziesięć punktów kamerowych na istniejącej strukturze światłowodowej systemu monitoringu wizyjnego m. st. Warszawy wraz z systemem umożliwiającym przesyłanie obrazu z tych kamer do Internetu i wyświetlania tego obrazu na stronie internetowej Urzędu Miasta - Infokorki (http://um.warszawa.pl/infokorki/index.php). Wykonawca ma dostarczyć, zainstalować oraz skonfigurować urządzenia, które zrealizują przechwytywanie i przesyłanie wysokiej jakości obrazu. Obraz ten ma być zamieszczany w formie statycznych odświeżanych co kilka sekund map bitowych (w formacie jpeg) na istniejącym serwerze plikowym. Obrazy z dziesięciu kamer o których mowa w niniejszej specyfikacji, będą przesyłane do serwerowni Biura Informatyki i Przetwarzania Informacji przy ul. Niecałej 2, podobnie jak to jest realizowane obecnie z 6-ściu istniejących kamer. Obrazy z 16 kamer (6 istniejących + 10 nowobudowanych) mają być przesyłane do siedziby Zamawiającego ul. Bracka 18/15. UWAGA: Sygnały wizyjne pochodzące z 6 istniejących i 10 nowobudowanych kamer mają być agregowane w KSP na Przełączniku o odpowiedniej wydajności i przesyłane do Biura Informatyki ul. Niecała 2 za pośrednictwem jednego łącza światłowodowego. Zastosowane w KSP konwertery światłowodowe mają być umieszczone w obudowie modularnej wyposażonej w zasilanie redundantne. Wykonawca zaktualizuje istniejącą stronę internetową Infokorki dostosowując wygląd i funkcjonalność tak aby możliwe było oglądanie obrazów z nowo wybudowanych kamer analogicznie do sposobu jak realizowane jest to obecnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna za nieważną ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w Prawie zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a w szczególności: a) nie podpisaną przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do występowania w imieniu Wykonawcy, b) sporządzoną w języku innym niż polski, c) złożoną po upływie wyznaczonego terminu, d) nie spełniającą wymagań określonych w niniejszej specyfikacji. 2. O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum 2 systemy monitoringu wizyjnego o wartości min. 60.000 zł każdy, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3. spełniają warunki określone art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt 1 do oferty należy załączyć: a) oświadczenie określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, c) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie 1.b) niniejszej specyfikacji, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia wymagań zawartych w załączniku nr 1 do oferty (Przedmiot zamówienia), do oferty należy załączyć karty katalogowe, zawierające specyfikację techniczną, wszystkich urządzeń aktywnych, których użycia wymaga realizacja rozbudowy systemu infokorki. 6. Opis działania oferowanego systemu: funkcjonalności urządzeń, rozmieszczenia urządzeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD OBSŁUGI SYSTEMU MONITORINGU
ul. Bracka 18 lok. 15, 00-028 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: ZAKŁAD OBSŁUGI SYSTEMU MONITORINGU ul. Bracka 18 lok. 15, 00-028 Warszawa sekretariat - pok. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





