Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Katowice: dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 291925 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: I. sprzętu laboratoryjnego: 1. analizator koagulologiczny - Pakiet nr 1 2. mikroskop - Pakiet nr 2 3. chłodziarki laboratoryjne w ilości 6 szt. - Pakiet nr 3 4. zamrażarki laboratoryjne w ilości 2 szt. - Pakiet nr 4 5. sucha łaźnia do rozmrażania osocza - Pakiet nr 5 6. cieplarka laboratoryjna - Pakiet nr 6 7. system monitorowania i rejestracji temperatury - Pakiet nr 7 8. wirówka laboratoryjna - Pakiet nr 8 9. analizator do badania właściwości fizyko - chemicznych moczu - Pakiet nr 9 10. urządzenia do badania ilościowego czystości mikrobiologicznej powietrza - Pakiet nr 10 11. analizator serologiczny - Pakiet nr 11 wraz z: transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażem, instalacją, uruchomieniem, wymaganym okresem gwarancji na sprzęt, instruktażem personelu w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, instrukcją obsługi w języku polskim, II. materiałów eksploatacyjnych: 1. materiały eksploatacyjne do analizatora koagulologicznego - Pakiet nr 1A. 2. materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko - chemicznych moczu - Pakiet nr 9A. 3. materiały eksploatacyjne do analizatora serologicznego - Pakiet nr 11A. obejmująca 36 miesięczny okres realizacji. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, z rokiem produkcji 2008r. Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: a) przeglądy serwisowe, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe ( w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności w przypadku napraw gwarancyjnych,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.43.45.20 - Analizatory krwi 38.51.00.00 - Mikroskopy 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.11.20 - Zamrażarki 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.34.15.00 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: Za Pakiet nr 1 - 1900,00 zł Za Pakiet nr 11 - 3000,00 zł Pakiety nr 1A,9A,11A,2,3,4,5,6,7,8,9,10 wolne od wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. oraz Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz.1058) tj. dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, instrukcję obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt, prospekty oferowanego sprzętu, charakterystykę (dane techniczno - eksploatacyjne ) oferowanego sprzętu wraz z opisem, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów, dokumentację potwierdzającą uprawnienia do wykonywania autoryzowanego serwisu wystawioną przez producenta oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia..
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. oraz Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz.1058) tj. dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, instrukcję obsługi w języku polskim na oferowany sprzęt, prospekty oferowanego sprzętu, charakterystykę (dane techniczno - eksploatacyjne ) oferowanego sprzętu wraz z opisem, dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów, dokumentację potwierdzającą uprawnienia do wykonywania autoryzowanego serwisu wystawioną przez producenta oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy..
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego  40-074 Katowice ul. Raciborska 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego 40-074 Katowice ul. Raciborska 26 , Kancelaria Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator koagulologiczny.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
 - 2. Koszt eksploatacji - 40
 - 3. Ocena parametrów technicznych - 10
 
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mikroskop.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chłodziarki laboratoryjne w ilości 6 szt..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamrażarki laboratoryjne w ilości 2 szt.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sucha łaźnia do rozmrażania osocza.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cieplarka laboratoryjna.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system monitorowania i rejestracji temperatury.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka laboratoryjna.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator do badania właściwości fizyko - chemicznych moczu.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
 - 2. Koszt eksploatacji - 55
 
 
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia do badania ilościowego czystości mikrobiologicznej powietrza.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.15.00-2.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator serologiczny.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45.00
 - 2. koszt eksploatacji - 55.00
 
 
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 1 A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ekslpoatacyjne do analizatora koagulologicznego na okres 3 lat uwaga - Pakiet nr 1 A jest rozpatrywany łącznie z Pakietem nr 1.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.70.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50.00
 - 2. koszt ekslpoatacji - 40.00
 - 3. ocena parametrów technicznych - 10.00
 
 
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 9A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko - chemicznych moczu na okres 3 lat uwaga Pakiet nr 9A jest rozpatrywany łącznie z Pakietem nr 9.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45.00
 - 2. koszt eksploatacji - 55.00
 
 
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 11A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do analizatora serologicznego na okres 3 lat uwaga Pakiet nr 11A jest rozpatrywany łącznie z Pakietem nr 11.
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
 - 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45.00
 - 2. koszt eksploatacji - 55.00
 
 
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz tabletów na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
 - Usługa wymiany baterii w systemach zasilania gwarantowanego OST112 w jednostkach: KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KMP Tychy i KPP Wodzisław Śląski
 - Zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
 - Dowożenie gorących posiłków dla uczniów szkół w roku 2026
 - "Wykonanie Ekspertyzy Stanu Technicznego Stadionu Śląskiego"
 - Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach
 
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
 - Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
 - dostawa aparatury do pokoju komórkowego
 - Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni higienistki stomatologicznej, w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
 - Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
 
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





