Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Bełchatów: dostawa samochodu ciężarowego dostawczego brygadowego dla PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie nr sprawy 4/2008
Numer ogłoszenia: 291877 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 632 37 73, faks 044 632 62 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o.- 100% udziałów jednostki samorządu terytorialnego (Gminy).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu ciężarowego dostawczego brygadowego dla PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie nr sprawy 4/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodu ciężarowego dostawczego brygadowego dla PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie następnym. Sposób oceny wg formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia 3. oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy PZP 5. oświadczenie, w którym potwierdza, że jest związany z ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz oświadczenie dotyczące Uzupełnionego Wzoru Umowy, o którym mowa w punkcie 13 SIWZ /egzemplarz oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ/ 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /egzemplarz oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ/, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmbelchatow.com/przetargi/p_0102/index.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego tj. PGM Sp. z o.o. ul. Pabianicka 72, 97-400 Bełchatów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





