eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaTermomodernizacja obiektów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 1 (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie wentylacji - II).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-15

Nowa Ruda: Termomodernizacja obiektów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 1 (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie wentylacji - II).
Numer ogłoszenia: 291844 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235276 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów Miejskiego Zespołu Szkół Nr 1 (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, usprawnienie wentylacji - II)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Miejskiego Zespołu Szkół Nr 1 w Nowej Rudzie w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany podokienników zewnętrznych oraz usprawnienia systemu wentylacji - montaż nawiewników. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót - Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający podaje informację dotyczącą uzupełnień i uszczegółowień dokumentacji projektowej: obliczenie współczynnika K dla wymienianych okien wynosi 1.2 W / m2K. Dla uzyskania powyższego współczynnika należy zmienić jeden z trzech elementów okien jak szklenie, rama lub ramka tworzywowa. Parametry należy dobrać w taki sposób aby uzyskać wymieniony współczynnik. z rys. P.B - rzuty, elewacje - wynika jednoznacznie konieczność zamurowania części luksferowych otworów doświetlających klatkę schodową i zamontowaniu form okiennych wg wykazu stolarki, stąd też poz. 21, 22, 23, 24 przedmiaru robót należy wykonać. okna 02 w łączniku B i 01 w sali gimnastycznej C muszą być z kwaterami otwieranymi, dotyczy to 7 szt. okien 02 i 4 szt. okien 01. Na rysunku zestawienie stolarki nie oznaczono kwater otwieranych. drzwi zewnętrzne muszą być wykonane o gabarytach drzwi istniejących, co wynika z warunków ewakuacyjnych obiektu. Ewentualne zamurowania dotyczą ścian bocznych wiatrołapu, który docelowo pozostaje bez drzwi (druga para). ocieplenie ościeży okiennych zewnętrznych stanowi zakres robót ociepleniowych elewacji budynku, stąd też mając na względzie technologię i bezpieczeństwo wykonania robót należy wykonać ocieplenie parapetów zewnętrznych związanych bezpośrednio z wymienianą stolarką, dlatego też zastosowano szer. parapetów zwiększoną o przewidywalną grubość ocieplenia elewacji. Pozostałe ocieplenie osieży zewnętrznych wyłączono z zakresu robót. zmienia się opis rysunku nr 15/A Projektu budowlanego - Dodatek 3 do SIWZ:6 - obróbka z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,5-06mm, lakierowane na kolor brązowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ Prace budowlano-montażowe muszą przebiegać w sposób umożliwiający działalność szkoły w miesiącach od września do zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Zamawiający wymaga aby roboty budowlane odbywały się w godzinach 14:00-21:00 (poniedziałek-piątek) oraz 7:00 - 20:00 (sobota). Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót z uwzględnieniem działalności szkoły w tym okresie. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na pomieszczenia i dni realizacji). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na okna - 72 miesiące...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. P. U. H. MATPLAST Artur Kołodziej, ul. Spacerowa 15 A, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175192,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255570,91

  • Oferta z najniższą ceną: 255570,91 / Oferta z najwyższą ceną: 319640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.