Ogłoszenie z dnia 2008-10-30
Zgorzelec: Remont dachu
Numer ogłoszenia: 291819 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu , ul. Warszawska 11, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 64 94 528, faks 0-75 64 94 529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej, - rozebranie obróbek blacharskich, rynien, - rozebranie łacenia dachu, - wykonanie ekranu z folii wiatrochronnej, paroprzepuszczalnej, - wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytan - cynk, - docieplenie części strychowej wełną mineralna, - montaż rusztowań wraz z daszkami zabezpieczającymi, zsypem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 ze. zm.), tzn: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2) - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia wymaganych warunków Zamawiający będzie kierował się regułą (spełnia) albo (nie spełnia), - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); - Dowód wniesienia / wpłacenia wadium; - Szczegółowy kosztorys ofertowy; - Informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 do oferty - Część III SIWZ); - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do oferty - Część III SIWZ); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz co najmniej dwóch wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty blacharsko-dekarskie budynków o łącznej wartości co najmniej 150 tys. złotych wartości przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 4 do oferty - Część III SIWZ). - dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - dokument uprawnień budowlanych. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa. - wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 1.01.1995 roku). - oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Zgorzelcu
ul. Warszawska 11
59 - 900 Zgorzelec
II piętro pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Zgorzelcu ul. Warszawska 11 59 - 900 Zgorzelec Sektretariat II piętro pok. 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy miejskiej i wiejskiej Zgorzelec
- Przebudowa części parku im. I. Paderewskiego w Zgorzelcu
- OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW SĄDU REJONOWEGO W ZGORZELCU W ROKU 2026
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z funkcją wydruku podążającego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu i jednostek organizacyjnych Powiatu
- Bieżące remonty i naprawy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Zgorzelec 2026 - 2027
- Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 9 w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja gminnego budynku użyteczności publicznej - OSP w Rogowie.
- "Kopalnia Saturn - Przestrzeń nowych możliwości Etap 1".
- "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bojszowach" w ramach Kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Bojszowy - etap I.
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Katowicach
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reymonta 7 w Czarnocinie
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Promocji, położonego w Złotym Stoku przy ul. Ul. 3 Maja 10, na działce o nr ewid. 366, OBRĘB: 007 ZŁOTY STOK.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





